نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

حرکت بی‌ادبانه "هریس" پس از احوال‌پرسی با «این»

منبع
ايسنا
بروزرسانی
حرکت بی‌ادبانه "هریس" پس از احوال‌پرسی با «این»

ايسنا/ بسياري آمريکايي‌ها از آغاز همه‌گيري کرونا در سال گذشته نسبت به ميکروب‌ها آگاه‌تر شده‌اند، اما "کامالا هريس"، معاون رياست جمهوري آمريکا احتمالاً نگراني‌هاي واضح خود را بيشتر آشکار ساخته است.

به گزارش فاکس‌نيوز، هريس روز جمعه در حالي توسط دوربين شکار شد که دست راست خود را بلافاصله پس از دست دادن با "مون جائه-اين"، رئيس‌جمهور کره جنوبي در کاخ سفيد، با کت خود پاک کرد.
هريس بعدتر در توييتر نوشت، وي و مون در مورد کره شمالي، سلامت جهاني و "دلايل ريشه‌اي" مهاجرت به آمريکا از آمريکاي مرکزي صحبت کرده‌اند.
بسياري کاربران شبکه‌هاي اجتماعي هريس را به بي‌ادبي در مقابل مون متهم کردند و برخي مدعي شدند يک رهبر جمهوري‌خواه براي چنين عملي، با انتقادات بسيار تندتري مواجه مي‌شد.
يکي از کاربران نوشت: "آيا اين معاون رئيس‌جمهور آمريکاست؟ اين نه تنها بي‌احترامي است، اما اگر يک جمهوري‌خواه چنين کاري مي‌کرد، "نژادپرستانه" هم تلقي مي‌شد و مطمئناً همه اخبار را به خود اختصاص مي‌داد... استانداردهاي دوگانه کاملاً به نمايش درآمد. "

يکي از کاربران ديگر نوشت: "عجب! اين واقعاً شرم‌آور است".
يکي ديگر از کاربران توييتر هم اين‌طور اظهارنظر کرد که "آيا کره جنوبي ديگر متحد ما نيست؟ "
در همين حال کاربر ديگري نوشت: " نميشه ويروس رو با شلوارت پاک کني، علاوه بر اين، کامالا به طور کامل واکسينه شده".
آداب اجتماعي معاون رئيس‌جمهور آمريکا در اواخر مه هم مورد سؤال قرار گرفت؛ زماني که ناظران تيزبين رسانه متوجه شدند هريس هنگام بالا رفتن از پله‌ها براي سوار شدن به هواپيماي مخصوص خود (Air Force Two) به پرسنل نظامي آمريکا درود نگفته است.
حالا فاکس‌نيوز متوجه اين شده که هريس در چند موقعيت ديگر هم سلام کردن را جا انداخته است.
چند هفته پس از مطرح شدن انتقادات، هريس ويدئويي را در توييتر پست کرد که سلام دادن وي قبل از سوار شدن در پروازي به کاروليناي شمالي را نشان مي‌داد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar