نماد آخرین خبر

رهبر انصارالله: اسرائیل شکست‌های بیشتری در پیش خواهد داشت

منبع
فارس
بروزرسانی
رهبر انصارالله: اسرائیل شکست‌های بیشتری در پیش خواهد داشت

فارس/ «سيد عبدالملک الحوثي» رهبر جنبش انصارالله يمن عصر روز يکشنبه در سخنراني گفت که ما در حال مقابله با تجاوزي هستيم که آمريکا بر آن نظارت داشته و طراحي آن توسط رژيم صهيونيستي و انگليس بوده و مزدورانشان آن را اجرا مي‌کنند».

وي در ادامه گفت: «تجاوز دشمن اسرائيلي و جنايت‌هايش، به ملت فلسطين اين مشروعيت را مي‌دهد تا اين رژيم را طرد کند».
رهبر جنبش انصارالله اضافه کرد: «مهمترين نتيجه درگيري‌هاي اخير، پايداري و تحرک جدي براي مقابله با دشمن بوده است. ثمره هماهنگي ميان برادران فلسطيني خوب بوده و از آنها مي‌خواهيم که برادري و هماهنگي را ارتقا بخشند».
سيد عبدالملک الحوثي گفت: «ملت‌ها بايد در کنار يکديگر پشتيبان ملت فلسطين و مقاومت شجاع آن باشند. دشمنان در تلاش‌هايشان براي عادي سازي روابط، قصد داشتند تا کشورهاي عربي و اسلامي را درباره موضوع کمک به ملت فلسطين بي‌تفاوت کنند».
وي افزود:‌«ملت يمن با هويت ايماني که دارد به دنبال ايفاي نقشي فعال در چارچوب مقابله با دشمن اسرائيلي است. آماده هستيم که غذاي خود را با برادران فلسطيني تقسيم کرده و آنها را بر خود مقدم بداريم».

رهبر جنبش انصارالله يمن تاکيد کرد: «تا رسيدن به پيروزي قاطع،‌ دشمن صهيونيستي شکست‌ها و ناکامي‌هاي بيشتري را در پيش خواهد داشت».
درگيري رژيم صهيونيستي و گروه‌هاي مقاومت فلسطين از روز دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ماه و پس از پايان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آويو مبني بر لزوم پايان تعرض‌ها در قدس و مسجدالاقصي آغاز شد.
در اين درگيري‌ که تا بامداد روز جمعه در جريان بود، رژيم صهيونيستي در غالب حملات خود با هجوم به مناطق مسکوني، زنان و کودکان فلسطيني را به خاک و خون کشيد که گروه‌هاي مقاومت فلسطين در پاسخ به اين جنايت‌ها مواضع اين رژيم را هدف حمله گسترده راکتي قرار دادند و سامانه گنبد آهنين در رهگيري بسياري از آن‌ها ناموفق عمل کرد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar