نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

حواشی جنجالی‌‌ترین دادگاه تاریخ آرژانتین

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
حواشی جنجالی‌‌ترین دادگاه تاریخ آرژانتین

آخرین خبر/ کشور آرژانتین طی سال‌‌های 1976 تا 1983 میلادی زیرنظر یک دولت فاشیستی اداره می‌‌شد که در مبارزه با جریان‌‌های کمونیستی نهایت خشونت را به‌‌کار می‌‌برد. رافائل ویدلا رئیس‌‌جمهور کودتاچی آرژانتین یک نظامی بود که در راس سرکوب‌‌ها و جنایات ضد بشری این دولت قرار داشت. دو سال بعد از استقرار دموکراسی در این کشور، سیستم قضائی آرژانتین تصمیم گرفت با گماردن یک دادستان شجاع، دادگاهی علیه عوامل اصلی جنایت علیه مردم برگزار کند. دادستان خولیو استراسرا و دستیار شجاعش لوئیس مونرو در بین تهدیدهای جانی فراوانی کار تحقیق و تعقیب روی این پرونده و عواملش را با احضار 800 شاهد و تشکیل 280 پرونده آغاز کردند. این ماجرا لقب بزرگترین دادگاه تاریخ آرژانتین را به‌‌خود اختصاص داد و سوژه فیلمی به‌‌نام «آرژانتین 1985» شد که برای اولین‌‌بار با دوبله اختصاصی از لینک زیر در دسترس شماست. با معرفی این فیلم با ما باشید. (تماشای فیلم با دوبله اختصاصی)

یک تریلر سیاسی از آمازون استودیوز

سانتیاگو میتره کارگردان صاحب‌‌سبک آرژانتین که با آثار موفقی مثل «فیل سفید» و «کارانچو» چهره بین‌‌المللی سینمای این کشور است توانست با جلب سرمایه از پلتفرم معروف «آمازون استودیوز» که زیرمجموعه شرکت معروف «آمازون» است این تریلر سیاسی جذاب را درباره تاریخ معاصر آرژانتین بسازد. فیلمی اثرگذار که لحظات تاثربرانگیزی هم دارد، به‌‌خصوص در سکانس‌‌هایی که شاهدان درباره جنایت‌‌هایی که علیه‌‌شان رخ داده در دادگاه صحبت می‌‌کنند. ستاره فیلم «ریکاردو دارین» بازیگر اسکاری سینمای آرژانتین است که در نقش خولیو استراسرا درخشان ظاهر شده است. فیلم روی ریشه‌‌های این جنایت که به نام جنگ ارتش با کمونیست‌‌ها رخ داده و دامن بسیاری از مردم آرژانتین را گرفته به‌‌خوبی زوم می‌‌کند. در دردسرهای چنین پرونده‌‌ای می‌‌گوید که عواملش مدام تهدیدهای جانی دریافت می‌‌کردند و در خلال سکانس‌‌هایش شاهد تصاویری واقعی از دادگاه اصلی هستیم که بر جنبه اصالت سوژه و واقعی بودن آن تاکید دارد. این فیلم دیدنی را می‌‌توانید از لینک زیر با دوبله اختصاصی تماشا کنید.

>>> تماشای فیلم با دوبله اختصاصی 

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.
برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:



.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره