برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
خودرو

آغاز فروش لاماری فول آپشن

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
آغاز فروش لاماری فول آپشن

آخرین خودرو/ با آغاز به کار سامانه وارداتی ها در سال ۱۴۰۳، فروش لاماری فول آپشن و هیبرید در این سامانه آغاز شد. در حال حاضر دارندگان اولویت در سامانه وارداتی ها می توانند نسبت به خرید لاماری ایما HEV اقدام کنند. این محصول نمونه فول آپشن و هیبرید لاماری ایما به حساب می آید و در دوره های قبلی سامانه وارداتی ها هم حضور داشته است. آرین پارس موتور فعلاً این خودرو را به صورت وارداتی به فروش می رساند و برنامه دارد تا لاماری ایما هیبرید را در نیمه دوم سال جاری به صورت مونتاژی به دست خریداران برساند.


سامانه وارداتی ها از امروز تا سه شنبه برقرار است و متقاضیان می توانند نسبت به خرید این خودرو اقدام کنند. قیمت قطعی لاماری ایما فول آپشن و هیبرید در این شرایط فروش یک میلیارد و ۵۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در مبادی ورودی اعلام شده و به این قیمت، هزینه های شماره گذاری و عوارض اضافه می شود. لاماری ایما هیبرید آرین پارس موتور که به تازگی به صورت رسمی معرفی شده است، به یک پیشرانه ۱.۵ لیتر توربو مجهز است که در کنار یک پیشرانه برقی، قوای محرکه این خودرو را تشکیل می دهند. پیشرانه بنزینی لاماری ایما HEV توان ۱۶۸ اسب بخار را با گشتاور ۲۸۰ نیوتن متر تولید می کند. پیشرانه بنزینی هم توان تولید نهایت قدرت ۱۷۴ اسب بخار قدرت و نهایت گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر را دارد و قدرت از طریق جعبه دنده DHT مخصوص خودروهای هیبرید به چرخ های جلو منتقل می شود و با به کارگیری سیستم هیبرید در این خودرو، مصرف سوخت ترکیبی ۴.۷ تا ۵.۳ لیتر کاهش یافته است. ظرفیت باتری های این خودروی هایبریدی نزدیک به دو کیلووات ساعت است.
در لاماری ایما هیبرید آرین پارس موتور امکاناتی نظیر سردکن صندلی راننده، ماساژور و حافظه صندلی راننده، گرم کن صندلی های جلو، ترمز پارک برقی، فرمان کمکی برقی، اتوهلد، سیستم کنترل حرکت در سراشیبی، در صندوق عقب برقی، سقف پانوراما، صندلی های برقی جلو، دوربین ۳۶۰ درجه، تنظیم حالت رانندگی، کروز کنترل، دوربین ثبت وقایع، تهویه اتوماتیک، سامانه پاکسازی هوای کابین، نور پردازی روی داشبورد، استارت دکمه ای، سنسور نور، سنسور باران، شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، کنترل پایداری، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، رادار خط خوان، رادار نقطه کور و اخطار برخورد از جلو مجهز است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره