نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
خودرو

شرایط فروش محصولات هوندا اعلام شد

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی

آخرین خودرو/ با مشخص شدن اولویت های تخصیص خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه، شرایط فروش محصولات هوندا توسط شرکت آذریوردسال اعلام شد.

دو خودروی هوندا HR-V و سیتی مدل هایی بودند که توسط شرکت آذریوردسال در سامانه خودروهای وارداتی به عرضه رسیدند و حالا شرایط فروش محصولات هوندا اعلام شده است. بر همین اساس مشتریانی که اولویت تخصیص هوندا سیتی را دارند، می بایست از ۸ تا ۱۳ مردادماه نسبت به پرداخت مبلغ ۱ میلیارد و ۹۲۸ میلیون تومان اقدام نمایند. این مبلغ قطعی در مبادی ورودی است و هزینه ها و عوارض قانونی به آن اضافه می شود و شتری در زمان صدور دعوتنامه می بایست مبلغ اضافی را پرداخت کند. جریمه تاخیر در تحویل ۲.۵ درصد ماهیانه محاسبه می شود و موعد تحویل هم برای این خودرو ۹۰ روز کاری خواهد بود.

اما مشتریان هوندا HR-V باید نصف مبلغ علی الحساب را پرداخت کنند. این مشتریان هم از تاریخ ۸ تا ۱۳ مرداد فرصت دارند تا ۸۲۵ میلیون توامان را به عنوان پیش پرداخت واریز کنند و مبلغ نهایی در زمان صدور دعوت نامه تعیین خواهد شد. جریمه تاخیر در تحویل ۲.۵ درصد ماهیانه محاسبه می شود و موعد تحویل هم برای این خودرو ۹۰ روز کاری پس از صدور دعوت نامه خواهد بود.

مشخصات و ویدیوی معرفی هوندا سیتی

هوندا سیتی وارداتی آذریوردسال‌ با موتور ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر تنفس طبیعی به ایران آمده است. این پیشرانه حدود ۱۲۱ اسب بخار قدرت و ۱۴۵ نیوتن متر گشتاور در اختیار یک گیربکس اتوماتیک CVT قرار می‌دهد تا از این طریق نیروی موتور به چرخ‌های جلو انتقال پیدا کند. نتیجه همکاری این پیشرانه و جعبه‌دنده به شتاب صفر تا صد حدود ۱۰.۵ ثانیه منجر شده است.

مشخصات فنی هوندا HR-V
هوندا HR-V نیروی خود را به واسطه یک سامانه هیبریدی تأمین می‌کند. در این سیستم، یک موتور بنزینی ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی به قدرت ۱۰۶ اسب بخار و ۱۳۱ نیوتن متر گشتاور به همراه یک موتور الکتریکی سنکرون آهنربا دائم به قدرت ۱۳۱ اسب بخار و ۲۵۳ نیوتن متر گشتاور با هم همکاری می‌کنند. در این بین معمولاً موتور بنزینی نقش تأمین‌کننده انرژی ژنراتور جهت تولید برق مورد نیاز باتری را بر عهده دارد، اما می‌تواند به صورت مستقل نیز وارد مدار شود.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir