نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
خودرو

ویدیوی معرفی سدان لوکس کره ای جدید در بازار ایران / ارزان ترین از رقبای چینی!

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
ویدیوی معرفی سدان لوکس کره ای جدید در بازار ایران / ارزان ترین از رقبای چینی!

آخرین خودرو/ شرکت کوشا خودرو به عنوان نماینده فروش و خدمات پس از فروش کیا در ایران، لوکس ترین و فول ترین سدان کره ای بازار را معرفی کرد. در این ویدیو به سراغ معرفی کیا K5 توربو ۲۰۲۴ رفته ایم که به تازگی محموله آن توسط شرکت کوشا خودرو به ایران آمده است. کیا K5 توربو را می توان لوکس ترین و فول ترین سدان کره ای حال حاضر بازار ایران دانست. این خودرو با مدل ۲۰۲۴ و قیمت دو میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان به بازار ایران آمده و طی روزهای آتی به مشتریان سامانه وارداتی ها تحویل داده می شود.
ویدیوی معرفی کیا K5 توربو مدل 2024 در آخرین خودرو


کیا K5 توربو در کارخانه چین این خودروساز کره ای مونتاژ می شود. نکته مهم اینجاست که کارخانه کیا در چین به عنوان مجموعه تولیدی صادراتی از آن کشور شناخته می شود و در حال حاضر تیراژ قابل توجهی از محصولات کیا در بازار جهانی توسط کارخانه چین مونتاژ می شوند. برای همین می توان گفت که کیا K5 توربو مدل ۲۰۲۴ در بحث کیفیت استانداردهای اصلی گروه کیا – هیوندای کره جنوبی را رعایت می کند.
کیا K5 توربو مدل ۲۰۲۴ که توسط کوشا خودرو به بازار ایران آمده است، به پیشرانه ۱.۵ لیتری TGDi مجهز است. این پیشرانه ۱۷۰ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۵۳ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده کیا K5 توربو از نوع ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه خشک است. همین مسئله می تواند انتقادهایی را به سمت این سدان اسپرت و کره ای بکشاند. زیرا بسیاری از مشتریان ایرانی جعبه دنده دو کلاچه را در نسخه Wet می پسندند. برای همین توصیه می شود که مالکان K5 توربو با دقت بیشتری جهت کاهش استهلاک با جعبه دنده دو کلاچه خشک این سدان کره ای در ترافیک ها رفتار کنند.
توان پیشرانه K5 توربو به چرخ های جلو می رسد و این خودروی حدود ۱.۵ تنی می تواند شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در کمتر از ۸ ثانیه ثبت کند. همچنین حداکثر سرعت استاندارد این سدان کیا فراتر از ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت است. مصرف سوخت بهینه این خودروی کلاس D هم کمتر از ۶ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام می شود.
کیا K5 توربو مدل ۲۰۲۴ را می توان لوکس ترین و فول ترین سدان کره ای بازار دانست. زیرا این خودرو سطح خوبی از امکانات رفاهی و ایمنی را در اختیار مالکان می گذارد. در K5 توربو شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای دیده می شود. همچنین ترمز اضطراری اتوماتیک، نور بالای اتوماتیک، رادار خط خوان، رادار تابلوخوان و رادار نقطه کور هم در این سدان کره ای وجود دارد.
کِی ۵ توربو که نسخه جدید اپتیما در بازار ایران است، در بحث امکانات رفاهی هم در جایگاه مناسبی قرار دارد. در این سدان KIA امکاناتی مانند سقف پانوراما، استارت دکمه ای، نمایشگر لمسی، دوربین ۳۶۰ درجه، جلو آمپر دیجیتال، فرمان کمکی برقی، دسته دنده الکتریکی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، دنده پشت فرمان، کروز کنترل تطبیقی، رانندگی خودکار بین خطوط، اخطار خروج از خط، گرمکن فرمان، صندلی های جلوی برقی، تریم داخلی چرم، تهویه اتوماتیک دو کاناله با پاکسازی هوای کابین، شارژر بیسیم تلفن همراه، فناوری LED چراغ ها و… وجود دارد.
البته که نبود سردکن و گرمکن صندلی های جلو از جمله انتقادات صحیح به این خودرو است. زیرا با این سطح امکانات توقع گرمکن و سردکن صندلی ها برای کیا K5 توربو وجود دارد. با این حال این سدان کره ای سیستم صوتی JBL را دارد که کیفیت خوبی را در اختیار سرنشینان قرار می دهد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره