نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
خودرو

سقوط سنگین قیمت هونگچی H5 در بازار

منبع
ايران جيب
بروزرسانی
سقوط سنگین قیمت هونگچی H5 در بازار

ایران جیب/ خودرو هونگچی اچ5 که حدود 3 ماه پیش در بازار بین 7 تا 8 میلیارد تومان قیمت داشت هم اکنون در قیمت های بسیار پایینی هنوز هم قابل معامله نیست.

این خودرو امروز سه شنبه با کاهش حدود 80 میلیون تومانی به قیمت 3 میلیارد و 800 میلیارد تومان رسیده است.

هونگچی اچ5 که یکی از بهترین محصولات وارداتی در بازار ایران محسوب می‌شود بدلیل نا اطمینانی مشتریان از خدمات پس از فروش این خودرو، استقبال خاصی از آن در بازار نشده و هر روزه این خودرو در حال ریزش قیمت است. قیمت ثبت نامی این خودرو توسط بهمن موتور حدود 3 میلیارد تومان است که احتمال میرود تا چند ماه آینده قیمت بازار و نمایندگی آن یکی شود.

با این رویه، انتظار می‌رود در آینده قیمت هونگچی H5 بهمن موتور به سطح معقول‌تری برسد. این در حالی است که این خودرو با قیمت رسمی بیش از 2 میلیارد و 900 میلیون تومان هم در حال حاضر بین گران‌ترین خودروهای وارداتی جا دارد.

هونگچی اچ 5 یک سدان لوکس کامپکت است که با طراحی به‌روز با اصالت چینی، کابین مجلل و انواع و اقسام امکانات، یکی از لوکس‌ترین خودروهای وارداتی و چینی بازار ایران به‌حساب می‌آید. یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ قوای محرکه این خودرو را تامین می‌کند که توانایی تولید قدرت 222 اسب بخار و گشتاور 340 نیوتن‌متر را دارد. نیرو محرکه آن هم به‌وسیله یک گیربکس اتوماتیک 8 سرعته به چرخ‌های جلو هدایت می‌شود.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir