نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
خودرو

قیمت سدان جدید «نیسان» در بازار آزاد تعیین شد

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی

آخرین خودرو/ شرکت آمیتیس خودرو چند وقتی است که تحویل نیسان سیلفی پلاس را با مدل ۲۰۲۳ در بازار کشور آغاز کرده است. حال قیمت این سدان جدید نیسان در بازار آزاد تعیین شده است.

به گزارش پایگاه خبری آخرین خودرو، با سرعت گرفتن تحویل نیسان سیلفی آمیتیس خودرو شاهد حضور این سدان ژاپنی و هایبریدی در خیابان ها هستیم. از طرفی برخی دلالان این خودرو را برای فروش در بازار قرار داده اند. با وجود اینکه تعدادی از آگهی های فضای مجازی، قیمت نیسان سیلفی پلاس را بیش از ۴ میلیارد تومان اعلام می کنند، اما این خودرو با قیمتی کمتر از ۳.۵ میلیارد تومان هم برای فروش گذاشته شده است.

در حال حاضر سیلفی آمیتیس خودرو در تیپ پلاس و با رنگ های مشکی، سفید و خاکستری به بازار آمده است. بررسی های خبرنگار آخرین خودرو نشان می دهد که فروشندگان سیلفی ۲۰۲۳ حاضر هستند تا این خودرو را با قیمتی نزدیک به ۳.۴ میلیارد تومان هم به فروش برسانند. این یعنی خریداران نیسان سیلفی ۲۰۲۳ از سامانه، بیش از یک میلیارد تومان سود به دست آورده اند.

با توجه به افزایش سرعت ترخیص و تحویل نیسان سیلفی از سوی آمیتیس خودرو، باید منتظر باشیم تا این سدان ژاپنی با کاهش قیمت در بازار آزاد مواجه شود و عملکرد آمیتیس خودرو به سمتی برود تا تعادل نسبی برای قیمت نیسان سیلفی در بازار آزاد ایجاد گردد.

ویدیوی معرفی نیسان سیلفی آمیتیس خودرو

نیسان سیلفی فیس لیفت به پیشرانه ۱.۲ لیتری تنفس طبیعی و سه سیلندر مجهز است. این پیشرانه ۷۲ اسب بخار قدرت تولید می کند. اما این توان جهت ایجاد قدرت حرکتی در خودرو استفاده نمی شود و در اصل باتری های خودرو با پیشرانه بنزینی شارژ می گردد. سیلفی به یک موتور الکتریکی ۱۳۶ اسب بخار با گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر مجهز است و با این قوای محرکه می تواند شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر را در کمتر از ۱۰ ثانیه ثبت کند. همچنین مصرف سوخت بهینه نیسان سیلفی کمتر از ۵ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر است.

نیسان سیلفی یک محصول هیبریدی به حساب می آید و فناوری های جدید گروه رنو – نیسان در آن دیده می شود. هزینه نگهداری کم، شتاب خوب، مصرف سوخت پایین و عملکرد فنی مناسب از جمله نکات مثبت این نیسان هیبریدی است. نیسان سیلفی شرکت آمیتیس خودرو به امکانات قابل قبولی مجهز است. سانروف برقی، فناوری LED چراغ ها، ترمز پارک برقی، اتوهلد، فرمان کمکی برقی، صندلی برقی راننده، تهویه اتوماتیک دوکاناله، شارژر بیسیم تلفن همراه، تریم داخلی چرم، دوربین ثبت وقایع، بازیافت انرژی هوشمند، دوربین عقب، استارت دکمه ای، شش کیسه هوا و… از جمله امکانات نیسان سیلفی آمیتیس خودرو است. این شرکت قرار است تا امکاناتی مانند کروز کنترل را به صورت آپشن به مشتریان خود ارائه دهد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir