نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
خودرو

تخت گاز کودک 5 ساله با لامبورگینی روئلتو را تماشا کنید!

منبع
پدال
بروزرسانی

پدال/ رانندگی یک کودک ۵ ساله با سوپر اسپرت لامبورگینی روئلتو و انجام حرکات نمایشی با آن کاملاً خبرساز شده است.
 
زین سوفوغلو پسر کنعان سوفوغلو موتورسوار حرفه‌ای اهل ترکیه است که تنها ۵ سال سن دارد و قبلاً پشت فرمان چندین سوپر اسپرت نشسته است. او به تازگی رسیدن به سرعت ۳۱۲ کیلومتر در ساعت با لامبورگینی روئلتو را تجربه کرده است. در حساب کاربری سوفوغلو در شبکه‌های مجازی ویدئوی کوتاهی از آماده شدن این کودک برای راندن روئلتو منتشر شده و در آن شاهد نشستن روی صندلی مخصوص راننده و حضور در باند فرودگاهی هستیم.

پدر این کودک روی صندلی سرنشین نشسته اما پسرش راندن خودرو را بر عهده دارد و تا رسیدن به سرعت ۳۱۲ کیلومتر در ساعت پای خود را از روی پدال گاز بر نمی‌دارد. بی‌شک چنین سرعتی برای هر راننده‌ای بسیار چشمگیر است چه رسد به کودکی که نیازمند تجهیزات لازم برای رسیدن پاهایش به پدال‌های خودرو خواهد بود. با بررسی حساب کاربری این کودک در اینستاگرام که البته توسط والدینش کنترل می‌شود، واضح است که او علیرغم سن بسیار کم خود با وسایل نقلیه آشناست. در حساب کاربری او تصاویری از راندن موتورسیکلت‌ها، کارت‌ها و خودروهای مختلف را می‌بینیم که یکی از شاخص‌ترین آن‌ها را می‌توان تسلا مدل S پلد، خودروی دریفت نیسان ۲۰۰SX و فراری SF90 دانست. این کودک ۵ ساله با اکثر خودروهای یاد شده حرکات نمایشی همچون دونات هم انجام می‌دهد. صادقانه باید گفت تجربه‌ای که زاین سوفوغلو در راندن سوپر اسپرت‌های پرقدرت دارد از اکثر مردم دنیا بیشتر است.

با دیدن ویدئوی کودک ۵ ساله در روئلتو، آنچه بیش از همه جلب‌توجه می‌کند تمرکزش روی خودروست. چشمان او کاملاً مسیر مستقیم را بررسی می‌کند و درعین‌حال به جزئیات دیگر نیز توجه دارد. حتی زمانی که پدرش برای تبریک این دستاورد با او دست می‌دهد، زین بدون برداشتن چشمان خود از جاده به رانندگی ادامه داده و در زمان دونات زدن هم اطراف را بررسی می‌کند. به نظر می‌رسد او کارهای خود را بسیار جدی گرفته و چنین چیزی بسیار خوب است. به نظر شما ۵ سالگی سن مناسبی برای چنین فعالیت‌هایی خواهد بود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir