logo

کیا K9 مدل 2022 معرفی شد؛ سدان بزرگ لوکس کره ای

منبع
خودرو بانک
بروزرسانی
کیا K9 مدل 2022 معرفی شد؛ سدان بزرگ لوکس کره ای

خودرو بانک/ در ابتداي سال کمپاني خودروسازي کيا اعلام کرد که به دليل تقاضاي ضعيف دو خودروي کيا کادنزا و K900 در ايالات متحده آمريکا، عرضه آنان را در اين کشور متوقف خواهد کرد و با عرضه نسخه هاي بهبود يافته، بر روي بازارهاي ديگر تمرکز مي کند.

کيا با دنبال کردن نقشه راه جديد خود، چندي پيش نسخه کاملا جديد کيا K8 يا همان خودروي کيا کادنزا در برخي بازارهاي جهاني را معرفي کرد که تنها يک نسخه ميان نسلي بوده و چند سالي زمان براي طراحي و توسعه نسل جديد اين خودرو مي خرد. با اين حال نسخه جديد کيا K8 با تغييراتي اساسي رونمايي شد تا بيشتر از يک نسخه فيس ليفت، به يک خودروي نسل جديد شبيه شود و به تقويت بازار خودروهاي بي رمق سدان کمک کند.

حال بعد از کيا K8، به تازگي کمپاني خودروسازي کيا اقدام به معرفي نسخه فيس ليفت کيا K9 يا همان خودروي کيا K900 کرده است که اين مدل هم بيشتر از اينکه يک فيس ليفت ميان نسلي باشد، تغييراتي به اندازه ورود به يک نسل جديد دريافت کرده است تا جاني دوباره به پيکر نيمه جان بازار خودروهاي سدان بدهد و مشتريان را بار ديگر براي ورود به بازار خودروهاي سدان ترغيب کند.

سدان لوکس کيا با انتشار تنها 2 تصوير رسمي از سوي اين خودروساز کره اي معرفي شد و مقايسه کوتاه آن با نسخه اصلي، تغييرات بسيار زيادي را به ما نشان خواهد داد. در قسمت جلو شاهد اصلاح اساسي چهره هستيم و در نسخه فيس ليفت برخلاف جلوپنجره بزرگ تر، از چراغ هاي پيشاني باريک تر و پيشرفته تري استفاده شده است.

در قسمت عقب علاوه بر الگوي طراحي، فرم بدنه هم تغييرات زيادي داشته است و حالا شاهد طراحي حجيم تري براي اين بخش هستيم. چراغ هاي عقب به کلي تغيير کرده و با يک چراغ نواري و خط کرومي در بالاي آن به يکديگر متصل شده و حالتي يکپارچه خلق کرده است. در قسمت پايين هم شاهد خروجي هاي اگزوز با حاشيه کرومي هستيم که به نظر تزئيني هستند.

متاسفانه در تصاوير منتشر شده، تنها شاهد نماي جلو و عقب خودرو هستيم تصويري از داخل کابين منتشر نشده است، اما همچون تغييرات اعمال شده بر روي کيا K8 که پيش از اين معرفي شد، انتظار مي رود که تغييرات زيادي در داخل کابين کيا K9 هم ايجاد شده باشد.

علاوه بر اين شرکت خودروسازي کيا تنها به انتشار همين 2 تصوير رسمي بسنده کرده و قرار است که مشخصات فني و تصاوير بيشتر آن طي هفته هاي آينده منتشر شود. 

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره