. لحظاتی پیشاگه اتاق شده دنیای تو .....اگه آرزو ها شده بقای تو......اگه اشک میریزم بخاطر تو...... شاید کارما هم شوخیش گرفته .....آهای کارما .....چرا من ؟ .... واقعا آخرالزمان شده ،،000000
. لحظاتی پیشاگه عشق واقعا بود ،،،،، چرا تو کودکی بهش توجه نمیکردیم ؟ ،،،، اگه آخرش خوشه ،،،،، چرا تو فیلم و قصه هاست ؟ ،،،،، یعنی ما واقعی ها آدم نبودیم ؟ ..... واقعا به این جریان شَک ندارید ؟ ..... پس چرا آخرش تنهاییه ؟ ،،،،، باهاش دوستی از نوجوونی ولی بزرگ که میشید تو رو فراموش میکنه ،،،،، البته همه اینطور نیستن ،،000000
نقاشیـ یهـ درسـ مهمـ بهمـ داد... تا از خطیـ مطمئنـ نشدمـ ، پررنگشـ نکنمـ دقیقا مثلـ آدما...لحظاتی پیش
جوری لبخند بزن ،،، که منکه حالم بده یهو خندم بگیره ،،، تعجب نکن، ،،، همیشه که به آدم نمیخندن !!!لحظاتی پیش
نگاه کن ،،،، زمان داره میگذره ، ،،،،،، نمیخوای بیای ؟ ،،،، مگه موسیقی بدون خواننده میتونه دوام بیاره ؟ ،،،،، اصلا مگه میشه ؟ پس نبودت همینه !!لحظاتی پیش