نماد آخرین خبر

چادرملوی اردکان: فارغ از هیاهوی رسانه‌ای وارد بازار نقل و انتقالات می‌شویم

منبع
ايسنا
بروزرسانی
چادرملوی اردکان: فارغ از هیاهوی رسانه‌ای وارد بازار نقل و انتقالات می‌شویم

ایسنا/ تیم فوتبال چادرملو اردکان طی بیانه ای اعلام کرد که فارغ از هیاهوی رسانه‌ای و تبلیغات کاذب وارد فصل نقل و انتقالات، خواهیم شد. 

صعود تیم فوتبال چادرملو اردکان به لیگ برتر فوتبال ایران با پایان یافتن مسابقات لیگ دست اول مسجل شد و حالا حضور در بازار نقل و انتقالات تبدیل به دغدغه اصلی هواداران این تیم تبدیل شده است.

در همین رابطه باشگاه چادرملو اردکان طی بیانه‌ای اعلام کرد که روند نقل و انتقالات و یارگیری در این باشگاه آغاز شده و به زودی اخبار خوب و نویدبخش آن به اطلاع هواداران خواهد رسید.

در این بیانه آمده است که با هماهنگی کامل بین مدیریت باشگاه و سرمربی تیم، تلاش خواهد شد تا نفرات مورد نیاز تیم، فارغ از هیاهوهای رسانه‌ای و تبلیغات کاذب در بازار نقل و انتقالات، جذب شوند.

همچنین دغدغه هواداران عزیز کاملاً قابل درک بوده و به همین دلیل به اطلاع می‌رساند که در روزهای آینده باشگاه چادرملو به صورت رسمی در فضای نقل و انتقالات وارد شده و به جذب بازیکنان مدنظر خود خواهد پرداخت.

در انتهای این بیانیه آمده است که البته در روزهای اخیر قرارداد چند بازیکن موثر فصل گذشته تیم تمدید شده که به زودی از طریق رسانه‌های رسمی باشگاه در جریان آن قرار خواهید گرفت. همچنین هدف اعضای هیات‌ مدیره، مدیرعامل و سرمربی، بستن تیم خوب برای حضور در لیگ برتر خواهد بود.

آخرین خبر یزد در اینستاگرام :
https://instagram.com/yazd_today

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره