نماد آخرین خبر

دود آسمان شهر کرمانشاه را فرا گرفت

منبع
ايرنا
بروزرسانی
دود آسمان شهر کرمانشاه را فرا گرفت

ایرنا/ از ساعات اولیه بامداد امروز یکشنبه بخش وسیعی از شهر کرمانشاه را دود و بوی خاصی فرا گرفت بطوریکه موجب نگرانی عده‌ای از شهروندان شده است.

صبح امروز شهروندان کرمانشاهی پیش از شروع کار روزانه با بوی خاص و دود نسبتا غلیظ مواجه شدند که هنوز دلیل و منشا آن نامشخص است.
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی کرمانشاه در این باره گفت: از شب گذشته تاکنون تماس‌های مکرری از سوی شهروندان مبنی بر دود و بوی نامطبوع گزارش شده است.
احسان سهیلی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پس از بازدیدهای میدانی گسترده مشخص شد منشأ دود خارج از حوزه استحفاظی شهر کرمانشاه است.
مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه تا به حال منشأ دقیق این دود و بو مشخص نشده است، احتمال داد منشاء آن سوزاندن بقایای محصولات کشاورزی در زمین های کشاورزی اطراف شهر باشد موضوعی که شهروندان به دلیل بوی نسبتا بد آن را بی ارتباط با فعالیت کشاورزان ارزیابی می کنند.
موضوع را از طریق اداره کل محیط زیست کرمانشاه نیز پیگیری کرد که مشخص شد گروه‌هایی از این اداره به مناطق اطراف شهر کرمانشاه برای یافتن چیستی ماجرا عزیمت کرده اند.
معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه نیز در این باره گفت: موضوع خارج از حیطه خدمات شهرداری است اما احتمال می‌دهیم بقایای کشاورزی در حال سوختن باشد.
در لحظه انتشار این خبر؛ خبرنگار ایرنا همچنان پیگیر چیستی و چرایی بو و دود پیچیده شده در فضای شهر کرمانشاه است.
کلانشهر کرمانشاه حدود یک میلیون نفر جمعیت دارد.

آخرین خبر کرمانشاه در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/kermanshah.today