نماد آخرین خبر

سارقان مسلح تلفن همراه در هرمزگان دستگیر شدند

منبع
ايرنا
بروزرسانی
سارقان مسلح تلفن همراه در هرمزگان دستگیر شدند

ایرنا/ فرمانده انتظامی هرمزگان از دستگیری و متلاشی شدن باند هفت نفره سارقان مسلح تلفن همراه در استان خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه تلفن همراه در معابر خلوت و تاریک و متواری شدن سارق یا سارقان، پیگیری موضوع در دستور پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سردار علی‌اکبر جاویدان، فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار کرد: پس از بررسی‌های فنی و پایش محل‌های وقوع سرقت مشخص شد راکب و ترک‌نشینان یک دستگاه موتورسیکلت با پوشاندن سر و صورت خود و با در دست داشتن اسلحه (کلت) اقدام به سرقت اموال شهروندان کرده و بلافاصله از محل متواری شده‌اند.
وی بیان کرد: با انجام اقدامات گسترده فنی و اطلاعاتی و گشت‌زنی‌های همزمان هدفمند پنهان و آشکار، کارآگاهان پلیس آگاهی تعداد پنج نفر از اعضای باند سارقان را شناسایی شدند.
فرمانده انتظامی هرمزگان خاطرنشان کرد: با اقدامات تکمیلی صورت گرفته و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی مشخص شد سه نفر از اعضای این باند جهت فروش یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه به یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان رفته‌اند و با یک دستگاه خودرو متعلق به دوستان خود قصد مراجعت به بندرعباس را دارند که کاراگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از تعقیب و مراقبت‌های لازم تعداد چهار نفر از متهمان را در حالی که با یک دستگاه خودرو سمند به مقصد بندرعباس در حرکت بودند، شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر کردند.
جاویدان ادامه داد: در بازرسی بدنی از یکی از متهمان، یک قبضه اسلحه کلت کمری به همراه ۲ تیغه خشاب مربوطه و پنج تیر فشنگ جنگی کشف شد و با همکاری اطلاعاتی متهمان دستگیر شده سه نفر از همدستان آن‌ها نیز که از سابقه داران حرفه‌ای بودند، در بندرعباس شناسایی و دستگیر شدند.
وی یادآور شد: در بازرسی از مخفیگاه آنان نیز تعداد زیادی اموال سرقت شده شامل انواع ساعت‌های مچی مردانه و انواع گوشی تلفن همراه کشف و ضبط شد.
این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف سارقان به ۴۰ فقره سرقت به عنف تلفن همراه، بیان کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی و با قرار بازداشت روانه زندان شدند.

آخرین خبر هرمزگان در اینستاگرام :
https://instagram.com/hormozgan.today