نماد آخرین خبر

علت خاموشی‌های اخیر برق در زنجان اعلام شد

منبع
فارس
بروزرسانی
علت خاموشی‌های اخیر برق در زنجان اعلام شد

فارس/ معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: در اثر شرایط نامناسب جوی و بارندگی‌های شدید همراه با تند باد و رعد و برق در مناطقی از استان زنجان، شاهد خاموشی‌ برق در برخی از مناطق این استان طی هفته‌های اخیر بوده‌ایم.

عادل کاظمی، معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با اشاره به هشدار سازمان هواشناسی در خصوص این شرایط جوی اظهار داشت: شرایط نامناسب جوی و صاعقه‌های شدید که در مناطق مختلف استان، به خصوص در ارتفاعات و مناطقی از شهرستان‌های زنجان، خدابنده، طارم و خرمدره به شبکه‌های توزیع هوایی برخورد کرده‌اند، باعث ایجاد خسارات به شبکه‌های توزیع و قطعی برق در برخی از مناطق شده بود.

وی افزود: در این راستا با وجود تعدد و پراکندگی حوادث در شبکه، با تلاش بی‌وقفه کارکنان شرکت توزیع برق این خاموشی‌ها رفع و نسبت به وصل مجدد برق مشترکان در کمترین زمان ممکن اقدام شد.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: برای کاهش خاموشی‌های ناشی از شرایط نامناسب جوی، اقدامات مناسبی مانند نصب صاعقه‌گیر، سرویس خطوط، نشت یابی، تعویض مقره‌های معیوب و شاخه زنی مسیرهای مشجر در شبکه‌های توزیع برق صورت گرفته است.

آخرین خبر زنجان در اینستاگرام :
https://instagram.com/zanjan_today