نماد آخرین خبر

نهضت ملی مسکن در کهگیلویه و بویراحمد تعطیل می‌شود؟

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
نهضت ملی مسکن در کهگیلویه و بویراحمد تعطیل می‌شود؟

آخرین خبر/ دولت شهید رئیسی چهار هزار واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان کهگیلویه و بویراحمد احداث کرده‌است و ۲۶ هزار واحد دیگر در حال احداث است.

اگر طرح نهضت ملی مسکن دولت شهید رئیسی به آینده برخی از پروژه‌های مسکن مهر دولت احمدی‌نژاد دچار شود و در دولت آینده پیگیری نشود و نیمه‌تمام بماند، مردم از این بخش آسیب جدی خواهند خورد.

در این خصوص لازم است که مسعود پزشکیان و سعید جلیلی ۲ کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری در دور دوم، روشنگری لازم را انجام دهند تا تکلیف بخشی بزرگی از مردم که مشکل مسکن دارند، روشن شود.

اینکه آیا اعتقادی به نهضت ملی مسکن دارند و یا خیر، مسئله بسیار مهمی است که ذهن بسیاری از مردم را درگیر خود کرده است.

برخی از مردم نسبت به این موضوع که آینده نهضت ملی مسکن به خطر بی‌افتد دغدغه جدی دارند و ترس از آن دارند که به سرنوشت مسکن مهر دولت احمدی‌نژاد که در دولت حسن روحانی تعطیل و نیمه‌تعطیل شد و حتی مورد تمسخر قرار گرفت، دچار نشود.

علی‌محمد روستا، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه ۷۳ هزار نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در استان است، اظهار کرد: افزون بر ۲۶ هزار واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن در حال احداث است که میانگین پیشرفت این طرح‌ها ۶۲ درصد است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: افزون بر چهار هزار واحد تکمیل و تحویل مردم شده است.

وی با بیان اینکه ۷۳ هزار نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در استان است، بیان کرد: با حضور وزیر کشور یک هزار و ۳۸۸ واحد تحویل داده شد و کلنگ ۶۸۰ واحد به نام شهدای خدمت به زمین زده شد.

معاون استاندار با بیان اینکه ۶ هزار و ۲۵۰ قطعه زمین در قالب طرح فرزندآوری، اقشار ویژه و سایر حوزه ها به مردم اعطا شد، گفت: در یاسوج مرکز استان با مشکل کمبود زمین مواجه هستیم که چند قطعه به مساحت ۳۲ هکتار در اختیار راه و شهرسازی قرار گرفته که با تغییر کاربری این اراضی برای ساخت طرح نهضت ملی مسکن استفاده شود.

روستا عنوان کرد: مشکلات متقاضیان در پرداخت تسهیلات و قرارداد بانک ها بود که همچنان به قوت خود باقی است که با توجه به وضعیت معیشتی ضعیف مردم استان امیدواریم بانک ها در این خصوص همکاری کنند که سه هزار واحد پروانه دار قرارداد آنها با بانک‌ها انجام گیرد.

معاون استاندار خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات خوب دولت سیزدهم ساخت مسکن برای اقشار ضعیف و کم درآمد است که امیدواریم در دولت آینده نیز ساخت مسکن ادامه یابد.

آخرین خبر کهگیلویه و بویراحمد در اینستاگرام :
https://instagram.com/yasuj_today