نماد آخرین خبر

۷۶ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد همدان آزاد شدند

منبع
ايرنا
بروزرسانی
۷۶ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد همدان آزاد شدند

ایرنا/ مدیرعامل ستاد دیه همدان گفت: ۷۶ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد این استان فصل بهار امسال با کمک خیرین و پرداخت مبالغ بدهی، آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

یداله روحانی‌منش، مدیرعامل ستاد دیه همدان اظهار کرد: این افراد شامل ۴۶ زندانی مالی، ۲۷ زندانی مهریه، ۲ زندانی نفقه و یک زندانی ناتوان در پرداخت دیه ناشی از سوانح هستند که با پیگیری ها و تلاش ستاد دیه و همراهی و مشارکت افراد خیر از زندان آزاد شدند.

وی با بیان اینکه پنج نفر از این زندانیان آزاد شده زن هستند،افزود: مجموع بدهی زندانیان آزاد شده یک هزار و ۳۰ میلیارد و ۴۷۵ میلیون ریال بود که با اقدامات موثر ستاد دیه استان و همچنین مشارکت فعال افراد خیر، تامین و برای آزادی این افراد به شاکیان آنها پرداخت شده است.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان تصریح کرد: البته با توجه به اقدامات انجام شده ۱۳۲ میلیارد و ۲۹۸ میلیون ریال از این میزان بدهی توسط شاکیان بخشیده شد و حدود سه میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال آن نیز توسط خود افراد زندانی، تامین و پرداخت شده است.

روحانی منش افزود: بیش از ۸۰۳ میلیارد و ۱۸۱ میلیون ریال از بدهی زندانیان آزاد شده نیز با رای قاضی، اعسار به تقسیط(قسط بندی) شده است.

وی همچنین گفت: میزان کمک پرداختی به پرونده های مالی و دیه ۴۸ میلیارد و ۳۶ میلیون ریال است ضمن اینکه ۴۳ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال از بدهی زندانیان در قالب تسهیلات با مشارکت بانک ها(ملت، ملی، صادرات و تجارت) تامین و پرداخت شده است.

آخرین خبر همدان در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/hamedan_today