نماد آخرین خبر

انجام بیش از 7 هزار بازرسی از بازار کرمان

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی
انجام بیش از 7 هزار بازرسی از بازار کرمان

صدا و سیما/ مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمان گفت: هفت هزار و ۶۰۰ بازرسی از واحد‌های صنفی با هدف کنترل بازار در استان کرمان صورت گرفته است.

ارسلان میری، مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمان بیان کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون ۸۵۹ اکیپ گشت مشترک نظارت بر بازار با محوریت تعزیرات حکومتی تشکیل و ۲ هزار و ۵۸۲ واحد صنفی متخلف شناخته و به ۱۵۱ میلیارد و ۳۲۵ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان همچنین با اشاره به رویکرد تعزیرات حکومتی مبنی بر تسریع در روند رسیدگی به پرونده‌های تخلفات اقتصادی از مختومه شدن ۲۸ هزار و ۲۶۸ پرونده در شعب بدوی تعزیرات حکومتی استان در حوزه‌های کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز، بهداشت، دارو، درمان و دامپزشکی با عملکرد ۹۸ درصدی خبر داد
وی درادامه گفت: در این مدت ۱۹ هزار و ۸۳۱ پرونده با ارزش سه هزار و ۴۳۳ میلیارد ریال در شعب اجرای احکام استان مختومه شده است که این میزان رشد ۱۰۰ درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمان تصریح کرد: در یک سال اخیر یک هزار و ۱۲۸ پرونده نیز در شعب تجدید نظر استان مختومه شده که نسبت به سال گذشته رشد ۱۵۷ درصدی را نشان می‌هد.
میری در پایان گفت: در راستای خدمت سریعتر به مردم علاوه بر امکان مراجعه حضوری، سامانه برخط tazirat۱۳۵.ir نیز راه‌اندازی شده است و شهروندان می‌توانند با ثبت شکایات خود در حوزه‌های گرانفروشی، احتکار، کم فروشی و تقلب به صورت آنلاین روند رسیدگی به شکایات خود را نیز بررسی کنند.

آخرین خبر کرمان در اینستاگرام :
Instagram.com/kerman__akhbar