نماد آخرین خبر

وزش شدید باد، پدیده غالب جوی در همدان

منبع
ايرنا
بروزرسانی
وزش شدید باد، پدیده غالب جوی در همدان

ایرنا/ کارشناس اداره کل هواشناسی همدان از وزش شدید باد به عنوان پدیده غالب جوی در استان خبر داد و گفت: به تدریج از غلظت آلایندگی‌های هوا کاسته و بر بهبود شاخص کیفیت آن افزوده می‌شود.

روح‌الله زاهدی، کارشناس اداره کل هواشناسی همدان اظهار کرد: روز گذشته پدیده غبار نقاط مختلف استان را فرا گرفت به طوری که از کیفیت هوا کاسته شد.

وی با اشاره به اینکه وزش باد نسبتا شدید و شدید لحظه‌ای در اکثر نقاط استان پدیده غالب جوی روز گذشته گزارش شد افزود: سرعت باد در شیرین‌سو و فامنین به ۶۰ کیلومتر بر ساعت رسید.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان با تاکید بر اینکه طی امروز نیز وزش باد شدید به ویژه در ساعات بعدازظهر پیش‌بینی می‌شود تصریح کرد: به تدریج از غلظت آلایندگی‌های هوا کاسته می‌شود.

وی با تاکید بر بهبود شاخص کیفیت هوا در همدان طی امروز و فردا خاطرنشان کرد: شاهد تداوم هوای گرم در استان خواهیم بود، اگرچه نوسانات جزئی دما نیز دور از ذهن نیست.

زاهدی خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، بهار با ۱۴ درجه و همچنین با ۳۹ درجه خنک‌ترین و گرم‌ترین نقطه استان ثبت شده است. وی در پایان نوسان دمای هوای همدان طی روز گذشته را بین ۱۷ و ۳۸ درجه سانتیگراد اعلام کرد.

آخرین خبر همدان در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/hamedan_today