نماد آخرین خبر

بازگشایی تونل کبیرکوه در چند روز آینده

منبع
ايسنا
بروزرسانی
بازگشایی تونل کبیرکوه در چند روز آینده

ایسنا/ مدیرکل راه و شهرسازی استان‌ ایلام گفت: با اتمام لایه سوم آسفالت در سمت آبدانان و تثبیت روشنایی و ایمن سازی مسیر، تونل بزرگ کبیر کوه تا چند روز آینده بازگشایی می‌شود و به‌صورت موقت زیر بار ترافیک قرار می‌گیرد.

فرشاد دوستی، مدیرکل راه و شهرسازی استان‌ ایلام درباره بازگشایی و زیر بار ترافیک رفتن تونل کبیرکوه اظهار کرد: با تلاش شبانه‌روزی همکاران راه و شهرسازی، فرمانداران شهرستان‌های دره‌شهر و آبدانان، پیمانکاران و مشاوران آخرین مراحل اجرایی تونل بزرگ کبیرکوه به انجام رسیده و با نصب علائم ایمنی اوایل هفته آینده تونل زیر بار ترافیک قرار خواهد گرفت.

وی افزود: قصد داشتیم هشتم آبان ماه تونل زیر بار ترافیک قرار گیرد، اما به لحاظ افزایش ایمنی مسیر بازگشایی تونل با چند روز تأخیر به انجام خواهد رسید و اوایل هفته آینده تونل بازگشایی خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: افتتاح نهایی تونل کبیر کوه زمانی به انجام خواهد رسید که سیستم تهویه آن خریداری و نصب شود که این مهم بستگی به تأمین اعتبار دارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان ایلام، دوستی با اعلام بازگشایی موقت تونل کبیرکوه در هفته آینده از همه کسانی که در این مسیر تردد خواهند داشت خواست با رعایت تمامی نکات راهنمایی و رانندگی در این مسیر تردد کنند.

عبور اشخاص پیاده و عبور با موتور و دوچرخه تا زمان نصب سیستم تهویه از تونل کبیر کوه ممنوع است.

آخرین خبر ایلام در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/akharinkhabar_ilam/