نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سیاسی

عارف در مراسم معارفه رئیس بنیاد شهید: آقای اوحدی هر جا خدمت کردند منشأ اثر و مفید بودند

منبع
ايرنا
بروزرسانی
عارف در مراسم معارفه رئیس بنیاد شهید: آقای اوحدی هر جا خدمت کردند منشأ اثر و مفید بودند

ایرنا/ معاون اول رئیس جمهور، بنیاد شهید و امور ایثاگران را یادگار امام خمینی(ره) دانست و گفت:‌ پیام تشکیل بنیاد شهید، ماندگاری انقلاب است.

این مطلب را محمدرضا عارف عصر دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ در مراسم تکریم و معارفه رؤسای بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت‌های سیزدهم و چهاردهم عنوان کرد.
معاون اول رئیس جمهور در این مراسم تصریح کرد: از زحمات دکتر قاضی زاده تشکر می کنم که در این سنگر در خدمت آرمان های انقلاب بودند و افتخار می کنیم که آزاده جانباز و مجاهد و از خانواده شهدا، آقای اوحدی که اینجا صاحب خانه هستند، این مسئولیت بسیار سنگین را پذیرفته اند. مسئولیت در نظام الهی بسیار سنگین است.
وی ادامه داد: هر گامی که انسان برمی دارد، احساس سنگینی بر دوش خود می کند اگر خدمتی کند، انشاءالله حسنات زیادی نصیب او خواهد شد. آقای اوحدی هر جا خدمت کردند منشأ اثر و مفید بودند.
عارف افزود: افتخار می کنیم در سازمانی هستیم که یادگار امام(ره) بزرگوار است؛ پیام تشکیل بنیاد شهید، ماندگاری انقلاب است اگر قرار است بنیاد شهید ماندگار باشد، انقلاب هم ماندگار خواهد بود. معتقدیم این انقلاب به دست صاحب اصلی خود داده شود.
وی گفت:‌ بنیاد شهید در دوره فعالیت خود در سه مرحله افتخار خدمتگزاری به خانواده ایثارگران و خانواده شهدا داشته است. در مرحله اول توفیقات خوبی داشت و توانست خدمات خوبی در زمان جنگ به خانواده شهدا دهد. خیلی زود نظام به این نتیجه رسید که صاحبان اصلی انقلاب یعنی خانواده شهدا توانمند شوند و این موضوع در دستور کار قرار گرفت و دستاوردهای خوبی در آموزش عالی با آن مواجه بودیم و سهمیه هایی که داده شد، انصافا به خوبی جواب داده شد.

 روز شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ مسعود پزشکیان رئیس جمهور در حکمی سعید اوحدی را به معاونت رئیس جمهور و ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب کرده بود.
اوحدی جایگزین سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی شد.


به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر