نماد آخرین خبر

تاکید وزیر سابق اطلاعات بر ضرورت حمایت از دولت چهاردهم 

منبع
ايرنا
بروزرسانی
تاکید وزیر سابق اطلاعات بر ضرورت حمایت از دولت چهاردهم 

ایرنا/ وزیر سابق اطلاعات بر ضرورت حمایت از دولت چهاردهم از سوی حامیان دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور و نیز داشتن سعه صدر سیاسی در ابتدای کار دولت تاکید کرد.

سید محمود علوی در دیدار با جمعی از فعالان ستادهای انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان با اعلام حمایت مجدد از رئیس جمهور چهاردهم افزود: در این برهه حساس که رئیس جمهور کشور آغازین روزهای کاری خود را سپری می کند، هرگونه فشار و یا انتقاد نابجا می تواند در مسیر حرکت کشور خلل ایجاد کند.
وی ضمن درخواست از حامیان دولت مبنی بر خویشتنداری و اعتماد به رئیس جمهور تصریح کرد: همه دلسوزان کشور بخصوص عزیزانی که طی ماه های گذشته از جان و مال و آبروی خود هزینه کرده و برای افزایش مشارکت مردمی در انتخابات و پیروزی دکتر پزشکیان تلاش کردند، لازم است که سعه صدر سیاسی داشته و همچون قبل از رئیس جمهور در راه این مسئولیت خطیر حمایت کنند.
وزیر اسبق اطلاعات ضمن قدردانی و تشکر از رهبر معظم انقلاب در خصوص حمایت کم نظیر ایشان از رئیس جمهور افزود: برخلاف تصور رسانه های بیگانه و برخی افراطیون، رهبر معظم انقلاب قاطعانه از این دولت حمایت کردند که این فرصتی طلایی برای پیشبرد اهداف انقلاب و اجرای برنامه چشم انداز نظام و حل مشکلات مردم است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر