نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سیاسی

نظر مثبت کمیسیون قضایی مجلس به ۶ وزیر پیشنهادی پزشکیان

منبع
ايرنا
بروزرسانی
نظر مثبت کمیسیون قضایی مجلس به ۶ وزیر پیشنهادی پزشکیان

ایرنا/ سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس از جضور وزرای دادگستری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان، امور اقتصادی و دارایی، امور خارجه و تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت: نظر اعضا درباره وزرای حاضر در جلسه امروز مثبت بود.

علی آذری با اشاره به نشست امروز کمیسیون قضایی مجلس گفت: در جلسه امروز وزرای دادگستری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان، امور اقتصادی و دارایی، امور خارجه و تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در کمیسیون به ارائه برنامه های خود پرداختند.
وی اظهار کرد: وزیر پیشنهادی دادگستری، گسترش ارتباط بین قوای مجریه، قضائیه و مقننه و همچنین ایجاد تحول ساختاری در حوزه تعزیرات حکومتی در جهت حمایت از تولید و توسعه همکاری‌هایی حقوقی و قضایی جمهوری اسلامی ایران با دیگر کشورها را جزء برنامه های خود معرفی کرد.
سخنگوی کمبسیون قضایی مجلس افزود: وزیر پیشنهادی ارشاد نیز در ارائه برنامه های خود عنوان کرد که استفاده از همه ظرفیت‌ها به ویژه ظرفیت های مردمی برای ایجاد توسعه در حوزه فرهنگ در برنامه کاری او قرار دارد.
آذری خاطرنشان کرد: وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان نیز گفت که توجه به ورزش های روستایی محلی و ورزش همگانی و همچنین ورزش بانوان و ایجاد اصلاح ساختاری در حوزه های ورزشی در برنامه کاریش قرار دارد.
وی اظهار کرد: وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی نیز گفت که ایجاد شفافیت در حوزه اقتصادی، حذف امضاهای طلایی، کاهش تورم و رشد اقتصادی کشور و استفاده از علم روز در حوزه اقتصادی در برنامه کاریش قرار دارد.
سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس افزود: وزیر پیشنهادی امور خارجه نیز گفت که تأمین منافع ملی، تحکیم امنیت ملی و تقویت عزت ملی در برنامه کاریش قرار دارد و عنوان کرد که تردد اتباع بیگانه به کشور باید مدیریت شود.
آذری خاطرنشان کرد: وزیر پیشنهادی کار نیز در ارائه گزارش برنامه خود عنوان کرد که ایجاد شفافیت در نظام اطلاعاتی ادارات کشور،جز برنامه های او است.
وی اعلام کرد: نظر کمیسیون در مورد همه وزرای پیشنهادی حاضر در کمیسیون مثبت بود، اما آقای همتی برای اقناع نمایندگان در صحن باید بیشتر تلاش کند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر