نماد آخرین خبر

اطلاعیه‌ای درباره بیست و پنجمین دوره جایزه ترویج علم

منبع
ايسنا
بروزرسانی
اطلاعیه‌ای درباره بیست و پنجمین دوره جایزه ترویج علم

ایسنا/  انجمن ترویج علم ایران، آخرین مهلت ارسال مدارک به بیست و پنجمین دوره جایزه ترویج علم را ۱۵ مهرماه اعلام و تاکید کرده است که به منظور بهبود فرایند انتخاب و ارزیابی کاندیداها، پرسشنامه جدیدی طراحی شده است که تمامی علاقه‌مندان به شرکت در این رقابت باید آن را تکمیل کنند.

 با هدف تقدیر از تلاش‌های ارزشمند در زمینه ترویج علم و فناوری، جایزه ترویج علم به افراد و نهادهایی اهدا می‌شود که در راستای ارتقاء سطح علمی جامعه، به ویژه در میان عموم مردم، فعالیت‌های برجسته‌ای داشته‌اند. این جایزه با هدف شناسایی و تشویق افراد، گروه‌ها و سازمان‌هایی است که با خلاقیت و نوآوری، علم را به زبان ساده و قابل فهم برای همه اقشار جامعه ارائه داده و نقش مؤثری در گسترش دانش عمومی ایفا کرده‌اند. این جایزه شامل بخش‌های متنوعی است که حوزه‌های مختلف ترویج علم را پوشش می‌دهد.

امسال، در بیست و پنجمین دوره جایزه ترویج علم، به منظور بهبود فرایند انتخاب و ارزیابی کاندیداها، پرسشنامه جدیدی طراحی شده است که تمامی علاقه‌مندان به شرکت در این رقابت باید آن را تکمیل کنند. این پرسشنامه با هدف جمع‌آوری اطلاعات دقیق‌تر و فراهم آوردن بستری شفاف‌تر برای ارزیابی کاندیداها تهیه شده است که برای دریافت این پرسشنامه می‌توانید اینجا را کلیک کنید.

بر اساس اعلام انجمن ترویج علم ایران، همچنین، افرادی که قبلاً از طریق فرم قبلی اقدام به ثبت‌نام کرده بودند، لازم است نسبت به تکمیل فرم جدید اقدام کنند تا اطلاعات آنها به‌روز و مطابق با معیارهای جدید بررسی شود.

علاقه‌مندان، نهادها و سازمان‌هایی که در زمینه ترویج علم فعالیت دارند، می‌توانند با مراجعه به بخش مربوطه در سایت، پرسشنامه جدید را دریافت و پس از تکمیل، آن را ارسال کنند. مهلت ارسال پرسشنامه‌ها محدود و تا ۱۵ مهرماه است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت https://popscience.ir/ مراجعه کنند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar