نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
جامعه و حوادث

محاکمه پسر جوانی که نامزدش را با قمه فلج کرد

منبع
ايران
بروزرسانی
محاکمه پسر جوانی که نامزدش را با قمه فلج کرد

ایران/ اسفند سال ۱۴۰۱ گزارش یک درگیری خونین به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام شد. پس از آن مأموران به محل درگیری که در یکی از مناطق کرج بود، اعزام شدند. با بررسی‌های اولیه مشخص شد که دختر جوانی بر اثر اصابت ضربه قمه نامزدش مجروح شده است.

دختر ۳۰ ساله بلافاصله به بیمارستان منتقل شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت اما به خاطر شدت جراحات وارده به نخاع از ناحیه پا فلج شد.
در ادامه بهنام بازداشت شد و به درگیری خونین اعتراف کرد.

با تکمیل تحقیقات پرونده برای رسیدگی به شعبه ۵ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در دادگاه چه گذشت؟
رسیدگی به این پرونده به خاطر اینکه دادگاه دو بار برای انتقال متهم از زندان به دادگاه احضاریه فرستاده اما وی بنابه شرایطی به دادگاه منتقل نشده بود، برای جلوگیری از اطاله دادرسی جلسه رسیدگی به صورت ویدیو کنفرانس با حضور شاکی برگزار شد.
در ابتدا سمیرا که با ویلچر به دادگاه آمده بود، برای متهم درخواست اشد مجازات کرد.
سپس متهم از زندان و از طریق ویدیو کنفرانس ضمن پذیرش اتهامش گفت: من نامزدم را دوست داشتم و دارم. ما با هم محرم شده بودیم و قرار بود بعد از مدتی با هم ازدواج کنیم. برای او ماشین خریدم و در حد توانم برایش هزینه کردم اما برادرهای او هرکاری می‌توانستند کردند تا ما را از هم جدا کنند. در نهایت هم نامزدم به خواست برادرانش تن داد و ارتباطش را با من قطع کرد.
وی افزود: روز حادثه به محله‌شان رفتم تا نامزدم را با خود ببرم اما با برادرهایش درگیر شدم و در این میان ناخواسته ضربه قمه‌ام به کمر نامزدم اصابت کرد. حالا هم از این اتفاق خیلی شرمنده و پشیمانم و درخواست عفو دارم.
قاضی از متهم پرسید: شما با برادرهای نامزدت درگیر شده بودی چرا نامزدت را زدی؟
متهم جواب داد: ابتدا آنها با ماشین به ماشینم زدند و بعد درگیری شروع شد و کارمان به زد و خورد کشید و من می‌خواستم آنها را بترسانم که به یکباره قمه به نامزدم خورد.
با پایان جلسه قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar