نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
جامعه و حوادث

قتل مرموز مرد تهرانی پس از مشاجره با نامزدش در خانه مجردی

منبع
تسنيم
بروزرسانی
قتل مرموز مرد تهرانی پس از مشاجره با نامزدش در خانه مجردی

تسنیم/ به‌ دنبال قتل مردی میانسال در یک خانه مجردی در تهرانپارس، یک سناریوی پیچیده مقابل تیم جنایی قرار گرفت.

شامگاه یکشنبه هجدهم شهریور ماه، مأموران کلانتری 126 تهرانپارس از طریق تماس تلفنی با قاضی سالار صنعتگر؛ بازپرس ویژه قتل شعبه هشتم دادسرای امور جنایی مرگ مشکوک مردی میانسال را در یک خانه گزارش کردند.
به‌ دنبال اعلام این خبر، کارآگاهان زبده اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به‌همراه تیم بررسی صحنه جرم راهی طبقه دوم خانه موردنظر شدند و جسد مردی حدوداً 46 ساله را مشاهده کردند که هدف ضربات جسم نوک‌تیز از ناحیه قفسه سینه قرار گرفته بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد که نامزد مقتول این حادثه را به پلیس اطلاع داده است،
بدین ترتیب همسر مقتول هدف تحقیق قرار گرفت و با اظهارات ضدونقیضی ماجرا را این‌طور توضیح داد: من و نامزدم در این خانه زندگی می‌کردیم و به شیشه اعتیاد داشتیم؛ روز حادثه به‌خاطر مسائل شخصی با او مشاجره کردم و برای پایان دادن به بحث از خانه بیرون رفتم اما هنگامی که بازگشتم جسد او را مشاهده کردم.

اقدامات اطلاعاتی نیز نشان می‌داد؛ مقتول و نامزدش از گذشته با یکدیگر اختلاف داشتند که با توجه به این موضوع و تناقض‌گویی تنها مظنون پرونده، متهمه توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی دستگیر شد.
کارآگاهان جنایی پس از پایان تحقیقات میدانی مأموریت یافتند با بررسی‌های موشکافانه بررسی‌های خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند.

با دستور قاضی صنعتگر از شعبه هشتم دادسرای امور جنایی، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهمه جهت کشف زوایای پنهان این جنایت در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره