logo

نسخه خندان سپاهان آماده مسابقات

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
نسخه خندان سپاهان آماده مسابقات

ورزش 3/سپاهان پس از چند روز استراحت حالا آماده مصاف برابر هوادار در هفته بیست و هشتم رقابت‌ها شده است.
شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه ایشان سبب شد تا بازی‌‎های لیگ برتر چند روزی با وقفه مواجه شود، اما از آخرین ساعات روز جمعه 4 خردادماه بار دیگر مسابقات نفس گیر لیگ برتر که هنوز در صدر و قعر تکلیفش مشخص نشده آغاز می‌شود و تیم‌ها برای دستیابی به اهداف ترسیم شده خود وارد نبرد خواهند شد.
در یکی از مسابقات هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر شاهد رویارویی سپاهان و هوادار در ورزشگاه نقش جهان خواهیم بود؛ دو تیمی که برای بهبود جایگاه خود در جدول رده بندی تلاش می‌کنند و البته برای طلایی پوشان اصفهانی پیروزی در این مسابقه برای حفظ جایگاه سوم بسیار پراهمیت است.
بازیکنان سپاهان روزهای بسیار سختی را در سال 1402 و 1403 پشت سر گذاشته‌اند؛ در مقطعی این تیم هر تیمی را با شکست بدرقه می‌کرد و حواشی نتوانست روی این تیم اثر بگذارد، اما از چند هفته پیش از پایان نیم فصل اول شاهد رشد یک بحران عجیب در اردوی سپاهانی‌ها بودیم که همچنان نیز ادامه دارد.
پس از پشت سر گذاشتن تمام این روزها سخت حالا بازیکنان سپاهان می‌دانند که برای پایان خوش این فصل چاره‌ای جز کسب پیروزی در سه بازی پایانی لیگ برتر و دیدار نیمه نهایی برابر گل گهر در جام حذفی ندارند. پس آنها هدف خود را ترسیم کرده‌اند و برای دستیابی به آن به همان روحیه‌ای نیاز دارند که در هفته‌های ابتدایی مسابقات در اردوی این تیم شاهد بودیم.






ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره