نماد آخرین خبر

بیرانوند و شماره یک تراکتور، فتوشاپ نیست!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بیرانوند و شماره یک تراکتور، فتوشاپ نیست!

ورزش 3/علیرضا بیرانوند اولین جلسه تمرینی خود را با پیراهن تراکتور پشت سر گذاشت.
اولین جلسه تمرینی تیم تراکتور در حالی برگزار شد که تمام توجهات روی سه بازیکن جدید تیم پرسپولیس بود. علیرضا بیرانوند که در انتقالی جنجالی و بزرگ با ترک اردوی سرخپوشان به تراکتور پیوست نیز در همین تمرین پیراهن شماره یک را برتن کرد تا به جمع بازیکنان تراکتور ملحق شود.
نکته جالب اینکه در حین برگزاری تمرین تراکتور، رضا درویش در مورد جدایی بیرانوند صحبت کرد و گفت که تصور می‌کرد باشگاه تراکتور شجاعت رونمایی از بیرانوند را نداشته باشد و حتی فکر می‌کرد عکس او با پیراهن تراکتور، فتوشاپ بوده است.

اما بیرانوند برخلاف مدیرعامل باشگاه سابق خود، سکوت خاصی را در مورد جدایی از پرسپولیس پیشه گرفته و روز گذشته نیز در گفتگو با خبرنگار ما تنها از حضور در تبریز اعلام خرسندی کرد و البته پیش از مصاحبه نیز گفته بود در این مورد حرفی ندارد.
پوشیدن پیراهن شماره یک تراکتور همچنین به منزله جدایی حسین پورحمیدی است که فصل گذشته دستکش طلایی را به دست آورد اما حالا جایگاه خود را به بهترین دروازه بان ده سال اخیر ایران واگذار کرده است.

بیرانوند که در اوج پختگی به تراکتور پیوسته، زیر نظر امیلیو آلوارز تمرینات خود را دنبال خواهد کرد و امیدوار است که در قفس توری سرخپوشان تبریزی بدرخشد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره