نماد آخرین خبر

اطلاعیه رسمی العروبه؛ محمدرضا آزادی را جذب کردیم!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اطلاعیه رسمی العروبه؛ محمدرضا آزادی را جذب کردیم!

ورزش 3/ باشگاه العروبه امارات با صدور اطلاعیه ای، از جذب محمدرضا آزادی خبر داد.
 محمدرضا آزادی باید فوتبال خود را در ادنوک لیگ امارات ادامه دهد. او با العروبه به توافقات کامل رسیده و قراردادش را نیز امضا کرده است. در شرایطی که امروز این تیم اماراتی از سه خرید جدید خود رونمایی کرد، اما خبری از معارفه آزادی در میان این نفرات نبود.
العروبه امروز از جذب بوباکار تراوالی، مهاجم سابق صنعت نفت، پائولو ریکاردو و خالد بن یحیی خبر داد و هنوز خبری از اعلام رسمی جذب محمدرضا آزادی نیست. با این حال، این باشگاه در اطلاعیه ای که شب گذشته منتشر کرد، از عقد قرارداد با مهاجم سابق استقلال خبر داد.
در گزارشی که از رسیدن کاروان العروبه به مصر در صفحه فیس بوک این باشگاه منتشر شده، آمده است:
«کاروان باشگاه العروبه به تمرینات بدنی و فنی خود در اردوی تمرینی خارجی که در مصر برگزار می‌شود، ادامه می‌دهد. این اردو به منظور آماده‌سازی برای حضور در ادنوک لیگ و مسابقات فصل آینده ۲۰۲۴-۲۰۲۵ از جمله جام ریاست جمهوری و جام بانک ابوظبی اسلامی برگزار می‌شود.»
نکته جالب، حضور خریدهای جدید العروبه از جمله تراوالی و ریکاردو در این تصویر است ولی خبری از محمدرضا آزادی نیست. با این حال، باشگاه العروبه در ادامه از جذب مهاجم ایرانی خبر داده و نوشته است:
«این اردو در مجتمع ورزشی پایتخت مصر، قاهره، برگزار می‌شود و تیم در این مدت 6 بازی دوستانه به صورت تدریجی انجام خواهد داد. از برجسته‌ترین قراردادهای جدید می‌توان به پیوستن بازیکن ایرانی محمدرضا آزادی، بازیکن گامبیایی بوباکار تراولی، بازیکن برزیلی پائولو ریکاردو و بازیکن کامرونی گابریل کاک به تیم اشاره کرد که این قراردادها نشان‌دهنده تلاش مدیریت باشگاه برای تحقق آرمان‌های هواداران است.»
به هر شکل باید دید که باشگاه العروبه چه زمانی از محمدرضا آزادی رونمایی خواهد کرد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره