نماد آخرین خبر

دردسر جدید آنچلوتی؛ بدون یورو چی کار کنم!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
دردسر جدید آنچلوتی؛ بدون یورو چی کار کنم!

ورزش 3/تعهد لنی یورو، برای انتقال به منچستریونایتد، مدیران رئال مادرید را غافلگیر کرد. این مدافع میانی که از لیل به لیگ برتر با مبلغی حدود 62 میلیون یورو می‌رود، ظاهراً پیش از این علاقه خود را به انتقال به رئال مادرید اعلام کرده بود.
حالا که لنی یورو برای تیم اریک تن هاخ بازی خواهد کرد، کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید با مشکلاتی در خط دفاعی مرکزی روبرو شده است. این سرمربی ایتالیایی در حال حاضر تنها تنها دو مدافع مطمئن یعنی آنتونیو رودیگر و ادر میلیتائو را در اختیار دارد. هر دو بازیکن بعد از قهرمانی اروپا و کوپا آمه‌ریکا همچنان در تعطیلات به سر می‌برند. همچنین خسوس والخو که فصل گذشته به صورت قرضی به گرانادا رفته بود، در ترکیب حضور دارد. داوید آلابا، ستاره سابق بایرن مونیخ، نیز به دلیل پارگی رباط صلیبی تا زودتر از نوامبر به میدان نخواهد رفت.
با این حال، بر اساس گزارش روزنامه اسپانیایی «مارکا»، رئال مادرید هیچ برنامه‌ای برای نقل و انتقالات ندارد. بنابراین نیکو شلوتربک از دورتموند که طبق گزارش سایت اسپانیایی «رلوو» مورد توجه لوس بلانکوس قرار گرفته بود، گزینه‌ای به حساب نمی‌آید.

در عوض، طبق این گزارش، قرار است در صورت نیاز، اورلین شوامنی، هافبک فرانسوی به عنوان مدافع مرکزی به تیم کمک کند.
رئال مادرید نمی‌خواهد برای بازیکنی که تنها به عنوان یک راه‌حل موقت در نظر گرفته شده است، هزینه نقل و انتقال بالایی بپردازد. یورو می‌توانست سرمایه‌گذاری برای آینده باشد، اما به نظر می‌رسد رئال مادرید سقف قیمتی معادل 20 میلیون یورو به اضافه پاداش تعیین کرده بود، در حالی که حالا یونایتد تقریباً سه برابر این مبلغ را پرداخت می‌کند.

اینکه رئال مادرید همچنان در بازار نقل و انتقالات فعال باشد، غیرممکن نیست، اما دور از انتظار است. به عنوان مثال، اگر ایمریک لاپورت، مدافع تیم قهرمان اروپا، تصمیم بگیرد قرارداد خود را که تا سال 2026 با باشگاه النصر عربستان دارد، تمدید نکند و بخواهد به اروپا بازگردد، این ستاره سابق منچسترسیتی می‌تواند گزینه‌ای برای رئال باشد. همچنین دیوگو لیتِه، مدافع میانی پرتغالی از باشگاه یونیون برلین در بوندس‌لیگا برای مدت طولانی مورد توجه رئالی‌ها قرار داشته است. ماریو گیلا از لاتزیو نیز به عنوان گزینه دیگری مطرح شده است. این مدافع در سال 2022 از رئال مادرید کاستیا به باشگاه سری آ منتقل شد، اما رئال مادرید بند بازخرید ندارد.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره