نماد آخرین خبر

نظر جالب کلوپ در مورد خرید جدید یونایتد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
نظر جالب کلوپ در مورد خرید جدید یونایتد

ورزش 3/ناکامی لیورپول در جذب لنی یورو، باعث جنجال در مورد مصاحبه قدیمی یورگن کلوپ شد.
منچستریونایتد با قراردادی به ارزش ۵۲ میلیون پوند به اضافه ۶.۷ میلیون پاداش، مدافع فرانسوی، لنی یورو را از لیل به خدمت گرفت. این بازیکن ۱۸ ساله قراردادی پنج ساله با امکان تمدید برای یک سال دیگر امضا کرده است.
یورو در صحبت با رسانه باشگاه گفت: "پیوستن به باشگاهی با عیار و جاه طلبی منچستریونایتد در اوایل دوران حرفه ای ام، افتخاری فوق العاده است. از اولین صحبت هایی که با باشگاه داشتم، آنها برنامه ای واضح برای پیشرفت من در منچستر به عنوان بخشی از این پروژه هیجان انگیز ترسیم کردند و مراقبت زیادی از من و خانواده ام به عمل آوردند. من از سابقه بازیکنان جوان در منچستریونایتد باخبرم و احساس می کنم این می تواند مکان مناسبی برای رسیدن به پتانسیل و رسیدن به جاه طلبی هایم، به همراه هم تیمی های جدیدم باشد. برای شروع لحظه شماری می کنم."
در حالی که لیورپول نیز به جذب یورو علاقه مند بود، رئال مادرید و پاریس سن ژرمن هم جزو تیم های خواهان او به شمار می رفتند.

اما با ناکامی لیورپول در جذب یورو، ویدیویی از صحبت های یورگن کلوپ در مورد حمایت از مدل تجاری گروه ورزشی فِنِوی (FSG) در رسانه های اجتماعی به شدت مورد توجه قرار گرفته است.

در این ویدیو، کلوپ به نشریه آنفیلد راپ می گوید: "لیورپول یک باشگاه فوق العاده خاص است و روشی که لیورپول کار را پیش می برد، روش درست و اصولی است. زمانی که می شنوم مردم می گویند، 'اگر [کلوپ] در مقطعی حمایت بیشتری از FSG دریافت می کرد، آن اتفاق می افتاد یا این اتفاق می افتاد'، نمی دانم چون نمی دانم آن اتفاق یا این اتفاق چه می شد. نمی‌دانم چون من احساس حمایت می کردم، اما نمی توانستیم کاری را که می خواستیم انجام دهیم. این همان چیزی است که هست. آنها می گویند، 'او باید پول بیشتری درخواست می کرد' یا 'ببخشید، ما به ۱۰۰ میلیون پوند دیگر نیاز داریم'. من هرگز چنین بحث هایی را شروع نمی کنم و هرگز این بحث ها را به صورت علنی مطرح نمی کنم، چون به جایی نمی‌رسد. اگر من این را به صورت علنی بگویم، مردم می گویند، 'اوه، او این را به صورت عمومی گفت'. آنها میلیاردر هستند. آنها به مطبوعات بریتانیا علاقه ای ندارند."
کلوپ ادامه داد: "اگر می گفتم، 'ما به ۱۰۰ میلیون بازیکن نیاز داریم یا نمی توانیم فصل بعد زنده بمانیم'، این هیچ معنایی ندارد. پایان بحث. فکر می‌کنم ما کار را به درستی انجام دادیم. هر چه می‌توانستیم خرج کردیم و همان کاری را انجام دادیم که می‌توانستیم. آیا پول بود؟ نمی دانم. واقعاً برایم مهم نیست. من عاشق تمام گام هایی هستم که برداشتیم. شما وارد می شوید و مردم به شما می گویند 'راه لیورپول' و برای من دقیقاً همین است. کار را به درستی انجام دهید. با قوانین و با قوانین بازی این کار را انجام دهید. تقلب نکنید."
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید