نماد آخرین خبر

خیال دورتموندی‌ها راحت شد؛ ستاره تمدید کرد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
خیال دورتموندی‌ها راحت شد؛ ستاره تمدید کرد

ورزش 3/الکساندر مایر، دروازه‌بان ذخیره بروسیا دورتموند، قرارداد خود را با این باشگاه تا سال 2026 تمدید کرد.
مایر ۳۲ ساله به دلیل عملکردهای مطمئن خود در درون دروازه، پاداش این تمدید را دریافت کرد. سباستین کل، مدیر ورزشی دورتموند، از مایر به عنوان یک بازیکن کاملاً تیمی و حرفه‌ای بسیار قابل اعتماد تمجید کرد.
کل گفت: «الکس بسیار فراتر از یک دروازه‌بان ذخیره است. هر زمان که به او نیاز بوده، در سطحی فوق‌العاده بالا ظاهر شده است. او یک بازیکن کاملاً تیمی، یک فوتبالیست عالی و یک حرفه‌ای بسیار قابل اعتماد است که آرامش و اعتماد به نفس را به تیم تزریق می‌کند.»
بروسیا دورتموند تابستان گذشته مایر را با انتقال آزاد از یان رگنسبورگ جذب کرد. او برای جانشینی گریگور کوبل به عنوان دروازه‌بان دوم به این باشگاه آورده شد و اولین فصل خود با زنبورهای سیاه را با عملکردی درخشان پشت سر گذاشت.

مایر فصل گذشته در مجموع ۱۲ بار برای دورتموند به میدان رفت و سه کلین‌شیت ثبت کرد. عملکردهای او باعث جلب توجه باشگاه اشتوتگارت شد. با این حال، مدیران دورتموند به سرعت برای تمدید قرارداد او اقدام کردند و او اکنون حداقل تا پایان فصل 26-2025 دروازه‌بان ذخیره این باشگاه باقی خواهد ماند.

الکساندر مایر که فصل گذشته اولین بازی‌های خود در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد، گفت که می‌خواهد در فصل‌های آینده به بروسیا دورتموند برای کسب عنوان قهرمانی کمک کند.
او گفت: «از اعتماد دورتموند به خودم و تمدید قراردادم بسیار خوشحالم. از همان روز اول در دورتموند از طرف همه با استقبال فوق‌العاده‌ای روبرو شدم و بلافاصله احساس راحتی کردم. همه دیدند که این باشگاه در فصل گذشته چه توانایی‌هایی داشت. من تمام تلاش خود را انجام می‌دهم تا در آینده‌ای نزدیک جشن قهرمانی و کسب عناوین را با این باشگاه تجربه کنیم. من بسیار خوشحالم که همچنان عضوی از خانواده‌ی دورتموند هستم.»
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره