نماد آخرین خبر

والیبالیست‌های جوان ایران بعد از برد مقابل اندونزی چه گفتند؟

منبع
ايسنا
بروزرسانی
والیبالیست‌های جوان ایران بعد از برد مقابل اندونزی چه گفتند؟

ایسنا/ملی‌پوشان والیبال ایران پس از پیروزی در دومین دیدار تدارکاتی پیش از شروع قهرمانی آسیا از انگیزه بالای خود برای قهرمانی در این رقابت‌ها صحبت کردند.
تیم ملی والیبال جوانان ایران در دومین دیدار تدارکاتی خود در سورابایا به مصاف اندونزی میزبان رفت و با نتیجه ۳ بر صفر به برتری دست پیدا کرد. پس از این بازی ملی‌پوشان ایران از انگیزه بالای خود برای کسب قهرمانی در مسابقات آسیایی صحبت کردند.
قطر پاسور تیم ملی: می‌خواهیم با کسب قهرمانی آسیا به کشور برگردیم. 
پوریا آریاخواه قطر پاسور تیم والیبال جوانان ایران پس از این دیدار بیان کرد: امروز به مصاف اندونزی رفتیم این تیم از بازیکنان خوبی تشکیل شده بود و توانستیم برابر آن‌ها به برتری ۳ بر صفر دست یابیم.
وی افزود: رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا از دوم مرداد آغاز خواهد شد و تمامی بازیکنان تیم ایران انگیزه زیادی برای کسب قهرمانی در این مسابقات دارند. ان‌شاءالله بتوانیم با عنوان قهرمانی آسیا به ایران بازگردیم.
لیبرو تیم ملی: انگیزه بالایی برای موفقیت در آسیا داریم.

سیدمرتضی طباطبایی لیبرو تیم جوانان ایران پس از برتری برابر اندونزی گفت: نمایش خوبی برابر میزبان داشتیم و توانستیم برنده از میدان خارج شویم.
طباطبایی با اشاره به شرایط تیم والیبال جوانان ایران افزود: تمامی بازیکنان هم از نظر بدنی و هم از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی دارند و از انگیزه بالایی برای موفقیت در رقابت‌های آسیایی برخورداریم. امیدوارم با کسب عنوان قهرمانی آسیا به کشور بازگردیم.
تیم ملی والیبال جوانان ایران در سومین دیدار تدارکاتی خود، فردا (شنبه ۳۰ تیر) مجددا با تیم ساماتور اندونزی به رقابت می‌پردازد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید