نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

حمله عجیب هواداران پرسپولیس به تارتار

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
حمله عجیب هواداران پرسپولیس به تارتار

ورزش 3/اینستاگرام مهدی تارتار با حمله هواداران پرسپولیس همراه شده است.
در روزهایی که محمدرضا اخباری تمرینات خود را در سیرجان و زیر نظر کادرفنی این تیم دنبال می‌کند، موضوع انتقال او به پرسپولیس حواشی زیادی را به وجود آورده است. او از ابتدای پنجره نقل و انتقالات مذاکرات شخصی خود را با پرسپولیس انجام داد و در شرایطی که تصور می‌شد انتقال او به سرعت نهایی شود اما قرارداد یک ساله با گل‌گهر، همه چیز را پیچیده کرد.
در همین حین انتخاب مهدی تارتار به عنوان سرمربی گل‌گهر، هواداران پرسپولیس را خرسند کرد چرا که تصور می‌کرد او به سرعت با جدایی محمدرضا اخباری موافقت خواهد کرد. اما این اتفاق رخ نداد تا هواداران پرسپولیس به شکلی عجیب اینستاگرام سرمربی سیرجانی‌ها را تسخیر کرده و به این خاطر نسبت به او اعتراض کنند.
نکته مهم این است که اولین نامه پرسپولیس به گل‌گهر برای انتقال اخباری پیش از انتخاب تارتار به عنوان سرمربی این تیم زده شد که با مخالفت باشگاه سیرجانی همراه بود.
همچنین به نظر نمی‌رسد که باشگاه پرسپولیس تمایلی داشته باشد که علاوه بر دستمزد اخباری، هزینه رضایتنامه این بازیکن را هم پرداخت کند. درست برخلاف باشگاه استقلال که برای استخدام سامان فلاح، رقمی بسیار بالا را به گل‌گهر پرداخت کرد.
البته باتوجه به سن و سال بالای اخباری، پرسپولیس تنها امکان امضای قرارداد یک ساله با این بازیکن را خواهد داشت و به همین دلیل شاید چندان منطقی نباشد که سرخپوشان برای چنین دروازه‌بانی رضایتنامه بالا پرداخت کنند اما از آن سو برای مدیران باشگاه گل‌گهر هم منطقی نیست که دروازه‌بان شماره یک خود را آزاد کنند.


نکته مهم اینکه گل‌گهر 7 سهمیه لیگ برتری خود را هم در بازار استفاده کرده و توافقات لازم برای خرید بازیکنان موردنظر را هم انجام داده تا به این ترتیب جدایی اخباری، بحران بزرگی را در این تیم به وجود بیاورد.
در مورد سامان فلاح و سعید سحرخیزان نیز انتقال آنها پیش از انتخاب سرمربی جدید نهایی شده بود و حتی مدیران باشگاه در جلسه امضای قرارداد به مهدی تارتار گفتند که رضایتنامه این دو بازیکن صادر شده و او نمی‌تواند روی آنها حساب باز کند.
در همین حال، باشگاه پرسپولیس نیز مذاکرات خود را با گزینه خارجی ادامه می‌دهد تا شاید بعد از عملکرد درخشان نیلسون کوریا، یک دروازه‌بان خارجی دیگر به پرسپولیس بیاید.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید