نماد آخرین خبر

حمله به ستاره بارسا؛ در حد این تیم نیستی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
حمله به ستاره بارسا؛ در حد این تیم نیستی

ورزش 3/ریوالدو معتقد است که ژوائو فلیکس در حد و اندازه حضور در بارسلونا نیست.
ژوائو فلیکس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته با قراردادی قرضی و یک ساله از اتلتیکو مادرید جدا شد و به بارسلونا پیوست اما هنوز مشخص نیست که شرایط او برای فصل آینده چطور خواهد بود، هرچند گفته می‌شود که مدیران بارسلونا مایل هستند که او را برای یک فصل دیگر هم در اختیار داشته باشند.
ریوالدو که یکی از ستاره‌های سابق بارسلونا به حساب می‌آید، در گفتگو با خبرنگاران و در پاسخ به سوالی درباره شرایط این بازیکن در بارسا برای فصل آینده اظهار داشت: «ژوائو فلیکس بدون شک بازیکن خوبی است اما من فکر می‌کنم که او برای این که بتواند در بارسلونا بماند باید کارهای بیشتری انجام دهد.

برای ماندن در بارسلونا باید درخشان باشید و باید گل بزنید و باید کاری کنید که هواداران خوشحال باشند. ژوائو فلیکس در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا در ترکیب تیم ملی پرتغال خوب بازی نکرد. فصل گذشته بازی‌های خوبی با بارسلونا داشت اما در بسیاری از دیدارها هم روی نیمکت نشسته بود.
شما برای اینکه بتوانید بازیکن بارسلونا باشید باید بازیکنی باشید که بتواند یک ستاره درخشان در ترکیب اصلی تیم به حساب بیاید. بارسلونا به بازیکنانی نیاز دارد که توانایی ایجاد تغییر داشته باشند. ژوائو بازیکن خوبی است اما باید کارهای بیشتری انجام دهد. او باید کارهایی بسیار بیشتر از آنچه که فصل گذشته به نمایش گذاشت انجام دهد.»

 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره