نماد آخرین خبر

ساعت ۳۱ میلیاردی ستاره جنجالی خبرساز شد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ساعت ۳۱ میلیاردی ستاره جنجالی خبرساز شد!

ورزش 3/ساعتی که ساندرو تونالی در تمرینات پیش فصل نیوکسل به دست داشته توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.
تونالی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته از میلان به نیوکسل منتقل شد و امیدوار بود که بتواند عملکرد درخشانی را برای تیم در اولین فصل حضورش در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به نمایش بگذارد اما شرایط کاملا بر خلاف خواسته و انتظار مدیران این باشگاه و خود او پیش رفت.
تحقیقات درباره رسوایی شرط بندی بین بازیکنان ایتالیا به صورت جدی پیگیری شد و این بازیکن از سوی فدراسیون فوتبال این کشور با محرومیت ۱۲ ماهه روبرو شد که پس از آن به ۱۰ ماه کاهش پیدا کرد و به این ترتیب فصل گذشته نتوانست در ترکیب تیم جدیدش به میدان برود و حالا این فرصت را از ۲۷ آگوست خواهد داشت. 

این ستاره ایتالیایی نمی‌تواند تیمش را در دو بازی ابتدایی فصل جدید در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس همراهی کند اما پس از آن می‌تواند بار دیگر به میادین فوتبال برگردد و به همین دلیل حالا در تمرینات پیش فصل نیوکسل حضور پیدا کرده است تا آمادگی کامل را برای بازگشت به میادین پس از ۱۰ ماه داشته باشد.
اما ساعتی که تونالی در تمرینات پیش فصل نیوکسل در دست داشته توجه بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی، هواداران نیوکسل و رسانه‌ها را به خود جلب کرده است. او ساعت ریچارد میل رافائل نادال را به دست داشته است که حدود ۵۰۰ هزار پوند (۳۱۶۵۰۰۰۰۰۰۰ میلیارد تومان) قیمت دارد و این موضوع برای بسیاری جالب توجه بوده است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره