نماد آخرین خبر

انتقال دروازه‌بان بین چلسی و رئال تمامی ندارد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
انتقال دروازه‌بان بین چلسی و رئال تمامی ندارد!

ورزش 3/چلسی که تابستان پرکاری را در بازار نقل و انتقالات سپری کرده، به نظر می رسد در آستانه ششمین خرید خود قرار دارد. این خرید کسی نیست جز آندری لونین، دروازه‌بان اوکراینی رئال مادرید.
آبی‌های لندن برخلاف سال‌های گذشته، سرمایه‌گذاری کلانی در نقل و انتقالات نداشته‌اند، اما همچنان به فعالیت خود ادامه داده‌اند. جذب رایگان توسین آدرابایو از فولام، در کنار خریدهای امیدوار کننده‌ای مثل عماری کلیمن از استون ویلا، رناتو ویگا از بازل و مارک گوگی از بارسلونا، نشان از هوشمندی مدیران چلسی دارد.
انزو ماراسکا، سرمربی جدید چلسی همچنین اقدام به جذب هافبک سابق خود در لستر، کیه‌ران دوزبری-هال کرده است. این انتقال با مبلغ 30 میلیون پوند نهایی شده است.
یکی از پست‌هایی که چلسی با کمبود بازیکن مواجه است، دروازه‌بانی است. در فصل گذشته به طور غیرمنتظره‌ای جرج پتروویچ به عنوان گلر شماره یک چلسی انتخاب شد. با وجود عملکردهای قابل قبول او، به نظر می‌رسد ماراسکا، روبرت سانچز را برای شروع فصل در نظر دارد چرا که او بهتر در تاکتیک‌های سرمربی ایتالیایی جای می‌گیرد.

رادیو اسپانیایی، رادیو استادیو نوچه، خبر از نزدیکی چلسی به جذب آندری لونین می‌دهد. با بازگشت تیبو کورتوا، لونین در رئال مادرید به نیمکت نشین محض تبدیل خواهد شد.

دروازه‌بان اوکراینی فصل گذشته عملکردهای درخشانی با رئال مادرید تحت نظر کارلو آنچلوتی داشت، اما در فینال لیگ قهرمانان جای خود را به کورتوا داد. او همچنین در یورو ۲۰۲۴ به دلیل اشتباهی در باخت 3-0 مقابل رومانی، از ترکیب تیم ملی اوکراین کنار گذاشته شد.
فابریتزیو رومانو ادعا می‌کند رئال مادرید هنوز پیشنهادی از چلسی دریافت نکرده است، با این حال تلگراف اضافه می‌کند که آبی‌ها به دنبال دروازه‌بان دیگری هستند که بهتر در تاکتیک ماراسکا جای بگیرد.
رومانو در ادامه می‌افزاید که رئال در صورت جدایی لونین، جانشین خود را پیدا کرده است. کپا آریسابالاگا، دروازه‌بان چلسی در صورتی که نیمکت نشینی پشت سر تیبو کورتوا به او  تضمین داده شود، حاضر به پیوستن به رئال مادرید است. با این حال، این احتمال وجود دارد که شاهد یک معاوضه بین دو باشگاه باشیم.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره