نماد آخرین خبر

هشدار پپ به بازیکنانش: آماده یک فصل سخت باشید!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
هشدار پپ به بازیکنانش: آماده یک فصل سخت باشید!

ورزش 3/در اولین تمرینات منچستر سیتی، پپ گواردیولا به بازیکنان توصیه قابل توجهی کرده است.
 پپ گواردیولا به بازیکنان منچستر سیتی اعلام کرده که باید برای شروع فصل کاملاً آماده باشند. سیتیزن‌ها چند روزی را در منچستر تمرین کرده‌اند و امروز برای چهار بازی دوستانه به ایالات متحده سفر کردند.
در این مدت، گواردیولا با برخی از ستاره‌های تیم کار خود را آغاز کرده است. گروه اولیه‌ای از بازیکنان اصلی که برای پیش‌فصل به تمرینات بازگشته‌اند، شامل ارلینگ هالند، جک گریلیش و کالوین فیلیپس هستند.
گواردیولا به زودی دیگر ستاره‌های تیم را در اختیار خواهد داشت، اما برای بازیکنانی که اکنون در تمرینات حضور دارند، بر اهمیت آمادگی جسمی و ذهنی تاکید کرده است.

او به بازیکنان گفت: «خودتان را تا حد امکان کنترل و آماده کنید. شما دقیقاً می‌دانید که برای آماده بودن در جلسات تمرینی به چه چیزی نیاز دارید، بلافاصله بازی‌ها شروع می‌شوند، بلافاصله سوپرجام را داریم و بلافاصله لیگ برتر آغاز می‌شود. ما به همه بازیکنان نیاز داریم. از لحاظ جسمی و ذهنی آماده باشید. در اینجا (ذهن) همه چیز را کنترل کنید. باید برای فصل سختی که در پیش است آماده شویم.»

در تور پیش‌فصل، منچستر سیتی در کارولینای شمالی با سلتیک، در نیویورک با آث میلان، در اورلاندو با بارسلونا و در اوهایو با چلسی بازی خواهد کرد و پس از آن سیتیزن‌ها برای مصاف با منچستر یونایتد در سوپرجام آماده خواهند شد.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره