نماد آخرین خبر

حواشی شعار جنجالی اسپانیایی‌ها؛ یوفا تحقیق می‌کند!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
حواشی شعار جنجالی اسپانیایی‌ها؛ یوفا تحقیق می‌کند!

ورزش 3/رودری و آلوارو موراتا پس از شعارهایشان در جریان جشن قهرمانی تیم ملی اسپانیا، تحت تحقیق یوفا قرار گرفتند.
ستاره‌های اسپانیا پس از قهرمانی در مسابقات یورو ۲۰۲۴ وارد یک جنجال غیرمنتظره شده‌اند.  یوفا اکنون تأیید کرده که در حال بررسی رفتار آلوارو موراتا و رودری در رژه قهرمانی لاروخا در مادرید است.
در بیانیه‌ای آمده است: «یک بازرس اخلاقی و انضباطی یوفا انتخاب شده تا احتمال نقض مقررات انضباطی یوفا توسط رودری و آلوارو موراتا را پس از رفتارهایشان در جشن تیم ملی اسپانیا در مادرید بررسی کند. اطلاعات بیشتری در مورد این موضوع به زودی منتشر خواهد شد.»

رودری و موراتا نقش‌هایی کلیدی برای اسپانیا ایفا کردند تا این تیم بتواند جام را در یورو ۲۰۲۴ بالای سر ببرد. ستاره منچستر سیتی عملکرد عالی خود را در خط هافبک تا زمان مصدومیت در فینال مقابل انگلیس ادامه داد. موراتا نیز کاپیتان تیم بود و یک گل در هفت بازی به ثمر رساند.
از زمان پیروزی آن‌ها مقابل انگلیس، تیم و هواداران بارها قهرمانی‌شان را جشن گرفتند. در طول این جشن‌ها، رودری و موراتا در یک مهمانی در مادرید شعار «جبل‌الطارق اسپانیایی است، جبل‌الطارق اسپانیایی است.» سر دادند. فدراسیون فوتبال جبل‌الطارق به دلیل این شعارها به یوفا شکایت رسمی کرده است و این شعارها را «غیرقابل قبول» دانسته است.


 
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید