نماد آخرین خبر

نوری: حسینی حق را به حق‌دار می‌دهد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
نوری: حسینی حق را به حق‌دار می‌دهد

ورزش 3/کاپیتان آلومینیوم اراک با ابراز علاقه برای ادامه همکاری با این تیم صحبت کرد.
امیر نوری که طی هفت سال گذشته در آلومینیوم اراک حضور داشته و در چهار فصل اخیر نیز یکی از مهره‌های موثر این تیم در لیگ برتر بوده، به توافق نهایی با این باشگاه برای ادامه همکاری رسیده است.
نوری که امروز تماشاگر دیدار لیگ برتر فوتسال بین تیم‌های آلومینیوم اراک و هیئت فوتبال قم بود، درباره حضورش در این مسابقه عنوان کرد: درست است که تیم فوتسال دیر جمع شد ولی در هفته اول توانستند تساوی ارزشمندی بیرون از خانه بگیرند و امروز هم عملکرد خوبی داشتند و می‌توانستند سه امتیاز را بگیرند که این اتفاق نیفتاد.
او در خصوص ادامه همکاری‌اش با آلومینیوم ابراز کرد: توافق خوبی با باشگاه انجام دادیم و با توجه به اینکه هفت سال است در آلومینیوم اراک بازی می‌کنم، دل و قلبم اینجا بود. از باشگاه‌هایی که لطف داشتند و تماس گرفتند، تشکر می‌کنم. فعلا اینجا توافق کلی انجام شده ولی قرارداد رسمی امضا نشده ولی امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد و قراردادم هم به زودی رسمی می‌شود.
کاپیتان آلومینیوم اراک در مورد کار کردن با سید مجتبی حسینی و تاثیر حضور این سرمربی در تصمیمش برای ادامه همکاری گفت: آقا مجتبی در این چند سال نشان داده یکی از بهترین مربیان فوتبال ایران است و هر سال جوانان زیادی معرفی می‌کند. مربی خیلی سالمی هستند و کار کردن با ایشان افتخار است و حق را به حق‌دار می دهند.
نوری یادآور شد: پارسال هم نتایج خوبی گرفتیم؛ با اینکه در نیم فصل پنجره ما بسته بود و نتوانستیم بازیکن بگیریم و از طرف دیگر چند بازیکن را به دلیل مصدومیت شدید در اختیار نداشتیم، نتایج خوبی به دست آوردیم و حتی می‌توانستیم فینالیست حذفی شویم که این اتفاق نیفتاد. رتبه هفتم جدول خوب بود و امیدوارم امسال با وجود آقا مجتبی اتفاقات بهتری بیفتد.

 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره