نماد آخرین خبر

کراپ 1-3 مس‌سونگون؛ طوفان یک نیمه‌ای لاله‌های نارنجی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
کراپ 1-3 مس‌سونگون؛ طوفان یک نیمه‌ای لاله‌های نارنجی

ورزش 3/تیم مس سونگون ورزقان با برتری سه بر یک برابر میزبان خود کراپ الوند، یکی از مهم‌ترین و حیاتی‌ترین ۳ امتیازهای فصل را به ارمغان آورد.
لاله‌های نارنجی با شکست کراپ الوند کنترل رقابت‌ قهرمانی لیگ برتر را دست گرفت و گام بزرگی را برای صدرنشینی برداشت. در بزرگ‌ترین نبرد هفته، کراپ الوند که در دیدار نخست با غلبه بر گهرزمین سیرجان همه را حیرت زده کرده بود، میزبان مس سونگون ورزقان از مدعیان همیشگی جام بود. دیداری که در فصول اخیر جذابیت‌های منحصر به فردی را دارد و همیشه کِش و قوس های فراوانی را در برداشته است. در این مسابقه شاگردان بی‌غم با یک نیمه توفانی و درخشش تک تک ستاره‌هایش به پیروزی مهمی دست یافت.
ستاره های کراپ و مس سونگون موقعیت های خطرناکی را روی دروازه یکدیگر خلق کردند. اگرچه دو تیم در مقطعی از بازی محتاطانه عمل نمودند و عملکرد مطلوب دروازه‌بان‌ها باعث شد تا نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد. با شروع نیمه دوم، این لاله‌های نارنجی بودند که توسط محمد نجف رنگی خرید جدیدشان به گل رسیدند و دقایقی بعد حرکت فوق العاده حسن زاده و با دریبل سعید مومنی دروازه‌بان کراپ، برتری آن‌ها را دو برابر کرد.

کراپی‌ها که پیش از دوئل برای سه امتیاز خانگی حساب ویژه ای باز کرده بودند، حملاتشان برای جبران گل‌های دریافتی تشدید کردند و به بازی پاور پلی بوی آوردند و سرانجام توسط سجاد یوسف‌خواه موفق به گلزنی شدند و قفل دروازه مس سونگون که توسط رستمی ها حراست می‌شد، بالاخره شکستند.
در ثانیه‌های پایانی، مهدی جاوید از اشتباه بازیکنان کراپ بهترین بهره را برد و از آنجایی که در گلزنی خلاقیت خارق العاده ای دارد، دروازه کراپ را گشود و کار حریف یک‌سره شد.


این نتیجه، پرواز و سقوط تیم‌های برنده و بازنده را در پی خواهد داشت. از آنجایی که کراپ خیلی زود به لطف پیروزی بازی اول بر سر زبان‌ها افتاد، این شکست شوک بزرگی را به آن‌ها تحمیل می‌کند. همچنین لاله‌های نارنجی که پیش فصل ضعیفی داشتند، اما در شروع لیگ برتر نمایشی قدرتمندانه و ترسناکی را از خود نشان دادند.
مس سونگون ورزقان، با این پیروزی شش امتیازی شد و موقتا در صدر جدول جای گرفت و به نتیجه دیدار گیتی پسند و سن ایچ ساوه چشم می‌دوزد.
شاگردان بی‌غم هفته آینده میزبان پالایش نفت بندرعباس خواهند بود و کراپ الوند در اصفهان به مصاف پالایش نفت می‌رود


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره