نماد آخرین خبر

شایعه مذاکره سردار و زنوزی در استانبول!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
شایعه مذاکره سردار و زنوزی در استانبول!

ورزش 3/شایعه مذاکره محمدرضا زنوزی با سردار آزمون در صفحات هواداری تراکتوری منتشر می‌شود.
پیگیری ها در مورد این شایعه نشان می‌دهد که هیچ مذاکره و صحبتی بین طرفین انجام نشده و سردار آزمون هیچ تمایلی به حضور در لیگ برتر خلیج فارس ندارد.
باشگاه تراکتور نیز به هیچ عنوان بضاعت مالی برای پرداخت رضایتنامه مهاجم تیم ملی را ندارد و از طرفی امکان پرداخت دستمزد موردنظر این بازیکن را هم نخواهد داشت.
به این ترتیب بزرگترین انتقال سال، تنها در حد و اندازه صفحات هواداری تیم تراکتور باقی خواهد ماند و حتی اگر باشگاه تراکتور از نظر مالی موفق به جلب رضایت لورکوزن و سردار شود نیز این بازیکن فعلا هیچ قصدی برای بازگشت به ایران ندارد.

سردار آزمون در حال حاضر تحت قرارداد بایرلورکوزن است و در روزهای آینده تصمیم نهایی خود را برای انتخاب تیم بعدی خواهد گرفت تا احتمالا یک انتقال هیجان انگیز را تجربه کند.
در مورد خط حمله تراکتور نیز این تیم فعلا مهند علی، رحمان جعفری و امیر ابراهیم‌زاده را در اختیار دارد و فردا در مورد سرنوشت مهاجم چهارم این تیم تا حدی مشخص خواهد شد.
البته سردار پیش از این علاقه خود را به باشگاه و هواداران تراکتور و همچنین محمدرضا زنوزی اعلام کرده بود اما حضور او در لیگ برتر خلیج فارس و تیم تراکتور حداقل فعلا رخ نخواهد داد.
 

 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید