نماد آخرین خبر

گزینه کم هزینه اما عجیب بارسا

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
گزینه کم هزینه اما عجیب بارسا

ورزش 3/انگولو کانته گزینه‌ای کم هزینه است که بارسلونا برای تقویت خط میانی تیمش زیر نظر دارد.
بارسلونا در چند روز اخیر در بازار نقل و انتقالات فعال‌تر از قبل شده و در حال مذاکره برای به خدمت گرفتن ستاره‌های بزرگ فوتبال اروپا مانند دنی اولمو و نیکو ویلیامز است که پس از درخشش در ترکیب تیم ملی اسپانیا در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ و کسب عنوان قهرمانی مشتریان بسیاری دارند. 
این باشگاه در حالی به دنبال جذب این دو ستاره است که شرایط مالی آنها دردسرهای بسیاری را در چند فصل اخیر برایشان به وجود آورده و نگرانی‌هایی را هم از بابت خریدهای آنها در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو مطرح کرده بود و روزنامه اسپورت مدعی شده است که تلاش برای این دو ستاره به معنای کاهش اهمیت تقویت خط میانی است. 
هرچند پیش از این رسانه‌های نزدیک به بارسلونا مدعی شده بودند که اولویت اول این تیم و همچنین هانسی فلیک تقویت خط میانی بارسا برای فصل آینده است اما حالا شرایط تا حدی متفاوت پیش رفته است، با این حال مدیران این باشگاه همچنان به دنبال بررسی گزینه‌های متفاوت هستند و حالا نامی عجیب در کنار نام این تیم به گوش می‌رسد.

روزنامه اسپورت خبر داده است که آنها در حال بررسی شرایط انگولو کانه هستند که به عنوان گزینه‌ای بسیار کم هزینه برای تقویت خط میانی این تیم ظاهر شده است. مدیران بارسا ترجیح می‌دهند که او را با قراردادی قرضی از الاتحاد به خدمت بگیرند اما بعید است که این باشگاه با این پیشنهاد موافقت کند و باید دید که در نهایت آیا پیشنهادی رسمی ارائه خواهد شد یا خیر.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره