نماد آخرین خبر

سردار آزمون تنها خرید بزرگ فوتبال امارات است!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
سردار آزمون تنها خرید بزرگ فوتبال امارات است!

ورزش 3/یک مدیربرنامه اماراتی می گوید که سردار آزمون تنها خرید مهم پنجره تابستانی ادنوک لیگ بوده است.
  با وجود داشتن چند پیشنهاد از تیم های مختلف اما سردار آزمون ترجیح داد تا راهی فوتبال امارات شود و لباس شباب الاهلی را بر تن کند. مهاجم تیم ملی اکنون به دنبال درخشش در فوتبال قاره آسیا است تا دوباره توجهات را به سمت خود جلب کند.
ولید الشامسی، مدیربرنامه اماراتی در گفتگو با روزنامه الامارات الیوم اعلام کرد که تمامی قراردادهایی که تاکنون توسط باشگاه‌های ادنوک لیگ برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۵ بسته شده‌اند، با بازیکنان گمنام بوده و نام‌های بزرگی در میان آن‌ها وجود ندارد، به استثنای قرارداد شباب الاهلی با بازیکن تیم ملی ایران، یعنی سردار آزمون.
او به "الامارات الیوم" گفت: "لیگ امارات همیشه نام‌های مشهوری را جذب می‌کرد، مانند بازیکن سابق باشگاه العین و تیم ملی غنا، آساموآ جیان، که در آن زمان از لیگ انگلیس به العین آمد، همچنین ستاره سابق شیلیایی، خورخه والدیویا، و بازیکن بوسنیایی سابق الشارجه، میرالم پیانیچ، و بازیکن فعلی این تیم یعنی پاکو آلکاسر، اگرچه دو بازیکن آخر عملکرد فنی قابل قبولی نداشتند."
وی توضیح داد: " برخلاف سال‌های گذشته که تیم‌ها با نام‌های بزرگ قرارداد می‌بستند و حتی ارزش قرارداد هر بازیکن گاهی به ۲۰ میلیون یورو می‌رسید، اما اکنون بودجه باشگاه‌ها دیگر توانایی جذب بازیکنان ستاره با مبالغ بالا را ندارند."
ولید الشامسی افزود: "ما مشاهده می‌کنیم که اکثر بازیکنانی که اخیراً از باشگاه‌های بزرگ جهانی به لیگ امارات آمده‌اند، عملکرد فنی قابل قبولی نداشته‌اند، مانند بازیکن سابق الشارجه، میرالم پیانیچ، و همچنین بازیکن فعلی باشگاه، پاکو آلکاسر."
الشامسی اشاره کرد: "به طور کلی، تاکنون ترکیب تیم‌های حرفه‌ای شامل بازیکنان خارجی برجسته‌ای نیست که توجهات را جلب کنند. به نظر من، قراردادهای بعضی از باشگاه‌ها بیشتر به کمیت توجه دارند تا کیفیت، به استثنای شباب الاهلی که مهاجم تیم ملی ایران، سردار آزمون را به خدمت گرفته است."
الشامسی افزود: "در لیگ حرفه‌ای مشاهده کردیم که باشگاه‌ها با بازیکنانی قرارداد می‌بندند و در زمستان آن‌ها را با دیگران جایگزین می‌کنند، زیرا با قرارداد بستن از طریق ویدئوها و غیره، ریسک کرده‌اند. بنابراین باشگاه‌ها نیمی از بازیکنان لیگ را جایگزین می‌کنند، اما اگر با بازیکنانی با مشخصات مورد نیاز قرارداد ببندند، نیازی به جایگزینی آن‌ها در نقل و انتقالات زمستانی نخواهند داشت."


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره