نماد آخرین خبر

نقل و انتقالات؛ خریدها دلاری می‌شوند!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
نقل و انتقالات؛ خریدها دلاری می‌شوند!

ورزش 3/نقل و انتقالات ایران در شروع دومین ماه خود همچنان با هیجان و جذابیت دنبال خواهد شد.
 نقل و انتقالات ایران با هیجان زیادی ادامه دارد و امروز طرفداران پرسپولیس و استقلال در انتظار معارفه دو بازیکن خارجی خود خواهند بود. البته پرسپولیس علاوه بر الکسیس گندوز، خرید مدافع چپ خارجی را هم دنبال می‌کند و هواداران این تیم امید زیادی دارند تا این اتفاق هرچه زودتر رخ دهد.
البته پنجره تابستانی محدود به پرسپولیس و استقلال نمی‌شود و دو مدعی دیگر، سپاهان و تراکتور، مشغول انجام مذاکرات برای نهایی‌کردن آخرین خریدها هستند. تراکتور یک مهاجم خارجی و یک مدافع داخلی را جذب خواهد کرد اما سپاهان سبد خرید بزرگتری را دارد.
پوشش زنده خبریپ

**برخلاف شایعات، باشگاه پرسپولیس هیچ پیشنهادی برای اوستون اورونوف دریافت نکرده است.

**برخلاف شایعات پیرامون سعید عزت‌اللهی، او از شباب الاهلی جدا نخواهد شد و در این تیم به کارش ادامه می‌دهد.

**سیامک نعمتی هنوز تیم بعدی خود را انتخاب نکرده، اما او در تلاش است هرطور که شده فصل آینده برای پرسپولیس بازی کند.

**دراگان اسکوچیچ دو بازیکن خارجی را به تراکتور معرفی کرده و احتمال دارد هر دوی آنها تا پیش از پایان اردوی ترکیه به این تیم اضافه شوند: یک هافبک، یک مهاجم.

**الکسیس گندوز که در تیم قبلی خود پیراهن شماره ۱۶ را بر تن داشت، در پرسپولیس شماره یک را خواهد پوشید.

**باشگاه تراکتور در تدارک تمدید قرارداد علیرضا بیرانوند است و احتمالا این موضوع تا پیش از شروع لیگ انجام خواهد شد.

**علی علیپور خرید جدید پرسپولیس آمادگی قابل ملاحظه‌ای را در تمرینات پرسپولیس از خود نشان داده و امیدوار است به بهترین خرید تیمش تبدیل شود.

**علی کریمی، هافبک موردنظر تیم استقلال، پس از مخالفت مدیران باشگاهش با درخواست جدایی او، به تمرینات تیم کایسری اسپور برگشت.


**باشگاه پرسپولیس به شایعات پیرامون جذب الکسیس گندوز واکنش نشان داد.
در اطلاعیه پرسپولیس آمده است: با توجه به اخبار ضد و نقیضی که در مورد جذب دروازه‌بان منتشر شده و در راستای اطلاع‌رسانی دقیق به هواداران پرتعداد باشگاه بزرگ پرسپولیس، توافق‌های لازم بین طرفین صورت گرفته و طی ساعات آینده این دروازه‌بان با امضای قرارداد رسمی به پرسپولیس خواهد پیوست.

**سعید مظفری‌زاده، سرپرست مدیرعاملی تراکتور، در گفت‌وگویی در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالات تیم، اظهار داشت: یک بازیکن در پست هافبک نیز مدنظرمان است که پس از طی روند قانونی مربوط به انعقاد قرارداد، رونمایی خواهد شد. آقای اسکوچیچ و همکارانش به صورت شبانه‌روزی در راستای رفع نواقصات تیم، فیلم بازی و رزومه گزینه‌های مختلف را بررسی کرده و نفر مدنظرشان را به باشگاه معرفی می‌کنند. مذاکراتی با برخی از گزینه‌ها انجام شده و ما تلاش می‌کنیم تیم کاملی را روانه مسابقات کنیم.

**امیرحسین خلیل‌زاده، مهاجم ۲۲ ساله فصل گذشته دریای بابل، به خیبر خرم‌آباد پیوست. خلیل‌زاده سابقه حضور در تیم‌های امید استقلال تهران و امید نساجی مازندران را در کارنامه دارد.

**مهدی عبدی در اردوی استانبول پرسپولیس غایب است، اما هنوز هم فسخ قرارداد خود را دریافت نکرده و در مذاکره با باشگاه پرسپولیس قرار دارد.

**محرم نویدکیا در هفته‌های گذشته چندین گزینه خارجی را مورد ارزیابی قرار داده و حالا گفته می‌شود جدی‌ترین گزینه مس یک مهاجم بلندقامت اهل اسلوونی است. این بازیکن در صورت توافق نهایی برای امضای قرارداد راهی ترکیه خواهد شد.

**علی لطیفی، مهاجم ۱۷ ساله فصل گذشته نفت اهواز که تجربه آقای گلی در لیگ‌برتر نوجوانان کشور را دارد، با امضای قراردادی چهار ساله به جمع شاگردان سید مجتبی حسینی در آلومینیوم اراک اضافه شد.

**محمدحسین مرادمند که اخبار مختلفی در خصوص مذاکره او با پرسپولیس و تراکتور منتشر شده بود، هنوز تیم جدید خود را مشخص نکرده است. از گل‌گهر سیرجان به عنوان مقصد احتمالی این مدافع آبی‌پوش نام برده می‌شود و این احتمال وجود دارد که او فصل آینده در جمع شاگردان مهدی تارتار حضور داشته باشد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره