نماد آخرین خبر

ادعای ستاره پرتغالی؛ می‌توانم بهترین بازیکن دنیا باشم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ادعای ستاره پرتغالی؛ می‌توانم بهترین بازیکن دنیا باشم

ورزش 3/رافائل لیائو معتقد است که توانایی تبدیل شدن به یکی از بهترین بازیکنان دنیا را دارد.
لیائو در طول چند فصل اخیر یکی از بهترین بازیکنان حاضر در ترکیب میلان بوده و نقش مهمی را در موفقیت‌های استفانو پیولی در این تیم ایفا کرد و بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی علاقه زیادی هم به جذب این ستاره پرتغالی دارند.
این بازیکن در بخشی از مصاحبه مفصلی که با روزنامه گاتزتا دلو اسپورت انجام داده است درباره خودش و توانایی‌هایش صحبت کرد: «وقتی بچه بودم، دریبل زدن را دوست داشتم. همه را تماشا می‌کردم، خصوصا بازی ژاوی و اینیستا را که می‌توانستند پاس‌های طولانی و دقیق ارسال کنند یا با پاسی کوتاه مهاجم را در موقعیت گلزنی قرار دهند. به همین دلیل است که من در زمین خودخواه نیستم.
بازیکنان محبوب من همیشه رونالدینیو و کریستینانو رونالدو در دوران حضورش در منچستریونایتد بودند. بازیکنانی که این توانایی را داشتند که پاس‌هایی درخشان و بازی‌های فوق العاده به نمایش بگذارند. این دیدگاهی است که به خودم دارم و فکر می‎‌کنم که می‌توانم ابعاد متفاوتی را در زمین ارائه کنم.
گاهی بعضی از افراد موضوعات بدیهی درباره فوتبال را درک نمی‌کنند، اما این موضوع من را آزار نمی‌دهد. تنها انتقادی که برایم اهمیت دارد انتقادی است که از سوی مربی من و کسانی که در میلان هستند مطرح شود. آنها اینجا من را دوست دارند و می‌دانند که در چه سطحی هستم. خودم هم می‌دانم. من می‌توانم یکی از بهترین بازیکنان نه تنها در میلان، بلکه در دنیا شوم.»
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره