نماد آخرین خبر

قپی لواندوفسکی برای پپ: سیکس‌پک رو ببین!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
قپی لواندوفسکی برای پپ: سیکس‌پک رو ببین!

ورزش 3/به نظر می‌رسد که روبرت لواندوفسکی پس از پایان بازی دوستانه برابر منچسترسیتی با عضلات ورزیده شکمش به پپ گواردیولا و خوان لاپورتا فخرفروشی کرده است.
منچسترسیتی و بارسلونا برای سپری کردن تور پیش فصل راهی کشور آمریکا شده‌اند و دو روز قبل دیداری دوستانه را برگزار کردند که با تساوی ۲-۲ به پایان رسید تا پپ گواردیولا در اولین حضور رسمی هانسی فلیک روی نیمکت بارسا حریف او نشده باشد.
خوان لاپورتا پیش از این بازی هم از اینکه قرار است به زودی پپ گواردیولا را ببیند ابراز خوشحالی کرده بود و پس از پایان این دیدار هم برای دقایقی طولانی در تونل منتهی به رختکن این ورزشگاه حضور داشت و مشغول صحبت با این مربی اسپانیایی بود که روزهای خوبی را در بارسا سپری کرده بود.

اما تصویر جالبی که به تازگی منتشر شده نشان می‌دهد که این دو نفر در تمام طول این گفتگو تنها نبوده‌اند و لواندوفسکی هم برای لحظاتی در کنارشان حضور پیدا کرد و البته با عضلات ورزیده شکمش به هر دوی آنها فخرفروشی کرد تا نشان دهد که کاملا برای سومین فصل حضورش در بارسلونا آماده است.
این ستاره لهستانی که حالا پیراهن بارسلونا را به تن دارد، پیش از این تجربه بازی تحت هدایت گواردیولا را هم داشته است. آنها در طول دوران حضور این مربی روی نیمکت بایرن مونیخ با هم کار کرده بودند و پپ پیش از این دیدار برابر سیتی از او به عنوان یکی از فوق العاده‌ترین مهاجمانی که دیده است نام برده بود.

 
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید