نماد آخرین خبر

سفیرگفتمان 3-2 فرش آرا؛ رستگاری تنها نماینده تهران

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
سفیرگفتمان 3-2 فرش آرا؛ رستگاری تنها نماینده تهران

ورزش 3/نماینده پایتخت، دومین دیدار خانگی فصل را برابر فرش آرا با پیروزی پشت سر گذاشت تا با کسب این سه امتیاز به میانه‌های جدول صعود کند.
در یکی از نزدیک‌ترین نبردهای هفته چهارم، تیم‌ سفیر گفتمان تهران میزبان فرش آرا مشهد بود که با توجه به جایگاه و امتیازات دو تیم در جدول از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بود. این جدال، همان‌طور که انتظار می‌رفت، درگیرانه و فیزیکی دنبال شد. اگرچه مربیان تیم‌ها سعی داشتند با کارهای تاکتیکی و پلن‌های متفاوت روی ضربات ایستگاهی، به گل دست پیدا کنند که سفیری‌ها خیلی زود با کار کرنر و ضربه‌ی زهردار مرتضی فرزانیان به گل نخست رسیدند.
فرش آرا مشهد که در سه مسابقه گذشته تنها موفق به کسب یک امتیاز شده بود و این نبرد برای آن‌ها بسیار حائز اهمیت بود، پس از دریافت گل آرایش و نمایش تیمی‌شان به کلی تغییر کرد و عملکرد بهتری از خود نشان دادند. مردان با تجربه شفیعی در لحظات پایانی نیمه‌اول بازی را دست گرفتند و روی غفلت بازیکنان حریف موفق به ثمر رساندن دو گل شدند تا کامبک یک نیمه‌ای را رقم بزنند.

در نیمه‌دوم، سفیرگفتمان که بدون شک با این شکست وارد بحران می‌شد و یک بازی خانگی را از کف می‌داد، متحول شده و منطقی‌تر وارد میدان شد و ستاره‌های جوان این تیم که حسابی با درگیری با بازیکنان حریف تمرکز خودشان را در نیمه اول از دست داده بودند، این بار سنجیده‌تر و با استرس کمتری پا به توپ شدند.

در ادامه، پس از یک درگیری جزئی میان بازیکنان دو تیم، شاکله و روان بازیکنان و تیم فرش‌آرا به شدت بهم ریخت و سفیری‌ها از این فرصت به بهترین نحو بهره بردند و توسط کاپیتان‌شان محمد اسدشیر به گل تساوی بخش دست یافتند. دقایقی بعد، کاپیتان و چپ‌پای خوش قریحه سفیرگفتمان گل سوم و نهایی را به ارمغان آورد تا نماینده پایتخت دومین دیدار خانگی فصل را با پیروزی پشت سر بگذارد.
امیرحسین تقوی، ستاره جوان سفیرگفتمان، با ثبت سه پاس‌گل، عملکرد چشمگیری را برجای گذاشت و رکوردی جالبی از خود ثبت کرد. گل‌های این دیدار را، محمد اسدشیر دو گل و مرتضی فرزانیان برای سفیرگفتمان و حمید قهرمانی، احمدرضا حسن‌پور برای فرش آرا موفق به گلزنی شدند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره