نماد آخرین خبر

اتفاقات عجیب المپیک با ۲ بار لغو یک رویداد و جنجال در بوکس

منبع
فارس
بروزرسانی
اتفاقات عجیب المپیک با ۲ بار لغو یک رویداد و جنجال در بوکس

فارس/اتفاقات عجیب بازی‌های المپیک در روز پنجشنبه علاقمندان را حیرت‌زده کرد.
تماشاگران المپیک در روز ششم بازی‌های المپیک پاریس وقتی یک مسابقه مدال طلا 2 بار در همان بعدازظهر لغو شد، حیرت زده شدند. 
یک مسابقه بوکس زنان که تنها پس از 46 ثانیه به پایان رسید و یک ورزشکار ترکیه‌ای که به مدال نقره در رشته تیراندازی دست یافت برای انتخاب لباسش، در تیتر خبرها قرار گرفتند. 
یکی از عجیب‌ترین اتفاقات امروز در مسابقات بادبانی در 773.1 کیلومتری جنوب پاریس در شهر مارسی رخ داد زمانی که مسابقه مدال طلا ناگهان در میانه مسیر لغو شد.
بینندگانی که این رویداد را از خانه به صورت زنده تماشا می‌کردند، از دیدن پایان ناگهانی مسابقه شگفت‌زده شدند، چرا که سرعت باد کم به این معنی بود که مقامات آن را برای رقبا "ناعادلانه" می‌دانستند.
کمیته برگزاری بازی‌های المپیک پاریس این مسابقه را بعد از ظهر دوباره شروع کردند اما به دلیل شرایط باد دوباره این رویداد لغو شد.

تماشاگران در خانه به‌طور قابل‌توجهی از اختلال در این رویداد ناامید شدند، و یک نفر ناراحتی خود را در رسانه‌های اجتماعی به وضوح این طور بیان کرد: متاسفم اما المپیک پاریس هرج و مرج است... از آلودگی آب گرفته تا جنجال‌های بوکس!
در مبارزه امروز مسابقات بوکس ایمان خلیف بوکسور ترنس الجزایری در مقابل آنجلا کارینی بوکسور ایتالیایی حواشی زیادی ایجاد کرد و منجر به این شد که افراد حامی از حقوق زنان به حضور این ورزشکار در جمع بانوان اعتراض کنند.  
این در حالی است که بوکسور الجزایری در سال ۲۰۲۳ برای مسابقات جهانی بوکس در آزمون واجد شرایط بودن جنسیت، از طرف انجمن بین‌المللی بوکس رد شد ولی توانست مجوز حضور در المپیک را بدست آورد. 



ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره