نماد آخرین خبر

لاپورتا دروغ نگو؛ نمی‌توانی نیکو ویلیامز را بخری!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
لاپورتا دروغ نگو؛ نمی‌توانی نیکو ویلیامز را بخری!

ورزش 3/طی روزهای اخیر مشخص شده که بارسلونا در بازار نقل و انتقالات، نیکو ویلیامز و دنی اولمو را به عنوان اهداف اصلی خود مشخص کرده است.
خوان لاپورتا، رئیس بلوگرانا، در هنگام معرفی هانسی فلیک، سرمربی جدید، نسبت به جذب هر دوی آن‌ها خوش بینانه ابراز کرد:"ما می‌توانیم این عملیات‌‌ها را انجام دهیم، شرایط لازم را داریم."
ویکتور فونت، نامزد سابق ریاست باشگاه بارسلونا، اصلاً نسبت به انتقال این دو بازیکن خوش بین نیست.
فونت در مصاحبه با اتلتیک گفت:"من دوست دارم نیکو ویلیامز را به خدمت بگیرم چون این چیزی است که ما به آن نیاز داریم. لاپورتا گفت این امکان وجود دارد، اما این درست نیست. امروز نمی‌توان این کار را انجام داد. امیدواریم فردا یا پس فردا امکان پذیر باشد.  اما امروز چنین چیزی امکان پذیر نیست."

فونت با اشاره به این موضوع اضافه کرد:"اعضای باشگاه می‌خواهند رویایس داشته باشند و آنچه را که به ما می‌گویند، باور کنیم. مشکل اینجاست که برای سه تابستان شده که به خود می‌گوییم همه چیز خوب است، بازیکن می‌گیریم و همه چیز حل شده است. هر سال که می‌گذرد اعتبار باشگاه کم می‌یابد. و در تابستان امسال، اگر به وعده‌های خود عمل نکنیم، اعتبار بیشتری کم می‌شود."

او درباره وضعیت اقتصادی باشگاه گفت:"حالا وضعیت بدتر از زمانی است که لاپورتا آمده بود: ما بدهی بیشتری داریم، دارایی‌های کمتری داریم و هنوز برای پرداخت بدهی‌ها و محافظت از این نشان، سودی حاصل نمی‌شود."


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره